سقوط آزاد دزد جوان در زمان فرار 

گروه حوادث: سارق جوان وقتی که در حال سرقت خانه بود وقتی در برابر صاحبخانه‌ قرار گرفت برای فرار از مسیر پنجره به بیرون از خانه فرار کرد اما از طبقه سوم به پایین پرت شد. سرهنگ مجتبی سهرابی منش، رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک با اعلام این خبر گفت : ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه چهارشنبه ۱۹ دی ماه سال جاری ماجرای سقوط جوانی۳۰ ساله از طبقه سوم یک مجتمع مسکونی در خیابان وحیدیه به پلیس مخابره شد. وی افزود:  با حضور ماموران کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد مرد مصدوم که به شدت از ناحیه سر مجروح شده ، قصد سرقت از یک خانه را داشته که با مراجعه صاحبخانه به خانه و مشاهده دزد جوان درخانه‌اش، برای دستگیری وی از مردم درخواست کمک می‌کند. سرهنگ سهرابی‌منش ادامه داد: سارق جوان در این صحنه برای فرار از مسیر پنجره به سمت پشت‌بام ساختمان کناری می‌رود که در زمان فرار از بالا به پایین سقوط می‌کند. وی ادامه داد : در هماهنگی با مرکز فوریت های پزشکی 115، بلافاصله سارق جوان برای انجام اقدامات درمانی و پزشکی به بیمارستان منتقل و با توجه به شدت آسیب دیدگی ناشی از سقوط از ارتفاع تحت عمل جراحی قرار گرفته و اقدامات درمانی ادامه دارد .

    


قتل برادر در درگیری خونین

پسر جوان که پس از قتل برادرش پا به فرار گذاشته بود در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.

شامگاه چهارشنبه 19 دی ماه سال جاری ماموران کلانتری 173 امین‌آباد در جریان درگیری 2 برادر در شهرک فیروزآباد قرار گرفتند. ماموران با حضور در محل درگیری مشاهده کردند که یکی از برادرها از ناحیه شکم هدف ضربه چاقو قرار گرفته و خیلی زود این جوان از سوی امدادگران اورژانس به بیمارستان فیروزآباد منتقل شد. تحقیقات ابتدایی نشان از آن داشت که برادر جوان پس از زخمی کردن برادرش از صحنه متواری شده و پا به فرار گذاشته است. تجسس‌های میدانی ادامه داشت تا اینکه صبح پنج شنبه  مسئولان بیمارستان در تماس با ماموران کلانتری از مرگ پسر جوان خبر دادند. همین کافی بود تا با جنایی شدن این پرونده تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای دستگیری عامل این جنایت برادرکشی وارد عمل شدند. وی اظهار داشت: ردیابی‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ظهر پنج شنبه، کارآگاهان موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل فراری شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی این جوان در مخفیگاهش دستگیر شد. بنا به این گزارش، سرهنگ علی ولی پور گودرزی ، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: متهم همان تحقیقات ابتدایی به قتل برادرش اعتراف کرده و تجسس‌ها برای بررسی های بیشتر و انگیزه این برادرکشی ادامه دارد.

    


مرگ  مرموز دختر کرمانی در12 کیلومتری روستا 

امدادگران جمعیت هلال احمر استان کرمان، جسد دختر جوان اهل ارزوئیه را که سه روز قبل مفقود شده بود، پیدا کردند. بنا به اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان به دنبال اعلام مفقود شدن دختر ۲۹ ساله دارای معلولیت ذهنی در روستای امردوئیه از توابع بخش مرکزی شهرستان ارزوییه، شش تیم از نجاتگران و امدادگران شهرستان‌های بافت، رابر، ارزوییه و تیم واکنش سریع از مرکز استان به منطقه امردوئیه اعزام شدند و به کمک اهالی روستا عملیات جستجو را آغاز کردند تا نهایتا صبح روز پنجشنبه جسد این دختر را در فاصله ۱۲ کیلومتری روستا پیدا کردند و به نیروی انتظامی تحویل دادند. خانواده این دختر ادعا کردند که دخترشان معلولیت ذهنی داشته و شامگاه سه شنبه ۱۸ دیماه ۹۷ از منزل خارج شده و دیگر برنگشته بود. بنا به این گزارش، تحقیقات تکمیلی در این پرونده مرموز ادامه دارد.

    


تجاوز به دختر 16 ساله توسط مرد بدنساز 

مربی بدنسازی یک دبیرستان در نیویورک به اتهام تجاوز به دختری 16 ساله هنگام تمرینات ورزشی دستگیر و دادگاهی شد. توماس برانتون 54 ساله که در کنار حرفه بدنسازی، تمرینات کشتی را نیز به دانش آموزانش یاد می داد و 30 سال سابقه مربیگری داشته ، در زمان دست درازی و تجاوز به دختر نوجوان دستگیر و به اداره پلیس تحویل داده شد. بر اساس گزارش ماموران تحقیق، مجرم تاکنون هیچ گونه سابقه جنسی نداشته است و این اولین دست درازی او به دانش آموزانش بوده است. در حال حاضر توماس با قرار وثیقه 20هزار دلاری از زندان آزاد شده تا جلسه دادگاهش به زودی برگزار شود.