خودکشی مدیرعامل یک شرکت با وصیت نامه ای 

مدیر یک شرکت حمل و نقل عمومی به خاطر سرقت 7 میلیاردی از شرکتش دست به خودکشی هولناک زد.

ساعت 22:30 دقیقه شنبه 8 دی ماه سال جاری کشف جسدی در یک خانه مسکونی در منطقه نارمک تهران به اداره 10 ویژه قتل و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران اعلام شد .

با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل کشف جسد و بررسی صحنه ، مشخص شد مردی 50 ساله که مدیرعامل شرکتی خصوصی در زمینه حمل و نقل عمومی نیز بوده با شلیک یک تیر از سلاح شکاری به ناحیه سر خود ، به زندگی‌اش خود پایان داده است .

در بررسی صحنه کشف جسد دست نوشته ای از مقتول کشف شد که در آن نوشته شده بود که به خاطر سرقت بیش از 7 میلیارد تومان از اموال شرکتش اقدام به این کار کرده و در پایان دست نوشته اش نیز تعداد از افراد را به عنوان متهمان این سرقت 7 میلیارد تومانی معرفی کرده است.

    


پسر 18 ساله کرجی یک شبه میلیونر شد

فرمانده نیروی انتظامی البرز از شناسایی و دستگیری هکری 18 ساله در ساوجبلاغ خبر داد.

سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر برداشت مبلغ 3 میلیون تومان ازحساب یک شهروند ساوجبلاغی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت. با پیگیری‌های پلیس و کسب دستور قضایی حساب‌های اشخاصی که پول شاکی به حساب آنها واریز شده بود، مسدود شد.

وی افزود: در تحقیقات بیشتر مشخص شد که شخصی ناشناس در قالب آگهی فروش«ایکس‌باکس» در یک برنامه با شیوه‌های خاص حساب‌های متقاضیان را هک می‌کرد.

محمدیان خاطرنشان کرد: با بررسی اطلاعاتی پلیس فتا محل اقامت این فرد در تهران شناسایی شد، وی ابتدا منکر داشتن سیم‌کارت و هرگونه برداشت وجه از متقاضیان شد. سرانجام این فرد اعتراف کرد که دوستانش خریدها را انجام داده و وی فقط مسئولیت تحویل به مشتریان درخیابان را برعهده داشته است.

وی گفت: با حکم نیابت قضایی منزل این فرد مورد بازرسی قرارگرفت که تعداد قابل توجهی تجهیزات رایانه‌ای، مخابراتی، تلفن همراه و وسایل دیگر کشف شد. در بررسی اولیه ازسیستم رایانه‌ای متهم چندین برنامه هک کشف شد. این فرد در نهایت به هک کردن حساب‌های مشتریان و ساخت یک درگاه جعلی برای فریب طعمه‌ها و دسترسی به حساب‌های دیگر اعتراف کرد.

رئیس پلیس البرز گفت: پرونده این هکر تاکنون 200 شاکی از استان های تهران و البرز داشته که بیش از 400 میلیون تومان ازحساب آنها برداشت شده است. متهم دستگیر شده در اختیارمراجع قضایی قرار گرفت.

    


بخشش 3 اعدامی در یک قدمی چوبه‌دار

۳ نفر از محکومان به قصاص نفس در شهرستان گنبد، در یک ماه گذشته از چوبه دار رهایی یافتند.

به گزارش رکنا، به همت تلاش‌های اعضای شعبه ۱۱ صلحی شورای حل اختلاف گنبد کاووس استان گلستان و پس از برگزاری جلسات متوالی اولیاء دم ۳ مقتول از حق قانونی و شرعی خود گذشتند و رضایت بدون قید و شرط خود را اعلام کردند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورا‌های حل اختلاف گلستان با اشاره به این سخن امام علی (ع) که عفو و گذشت سبب جلب رحمت الهی می‌شود، گفت: قطعا قصاص حق اولیا دم است، اما بخشش و گذشت نیکوتر است و لذتی که در گذشت است در انتقام نیست.

    


ضرب و شتم رئیس آگاهی رضوانشهر

افراد ناشناس با چاقو به رئیس پلیس رضوانشهر حمله کردند.

 ساعت ۲۲ شنبه 8 دی ماه سال جاری 3 خودرو پژو 405 مشکی در جلوی خانه رئیس آگاهی رضوانشهر توقف و با چاقو به سمت خانه رئیس آگاهی رضوانشهر حمله کرده است که پس از دفاع از خود و خانواده اش وی با ضربات چاقو زخمی شد.

در ادامه، گروه ناشناس از صحنه متواری و مردم با آگاه شدن از این اتفاق یک نفر از آن ها را دستگیر و رئیس آگاهی را به اورژانس منتقل کردند که بعد از دقایقی نیروی انتظامی وارد صحنه شد.