دیروز پیروزی دو بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان در مقابل ولز، حال و هوا و فضای دوگانه‌ای در تهران و دیگر شهرها رقم زد و می‌توان گفت «فوتبال» به سیاسی‌ترین شکل ممکن ظاهر شد!

مشاهدات میدانی و تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی و خبرگزاری‌ها منتشر شد حاکی از آن است که ماموران یگان ویژه و دیگر مأمورانی که حافظ امنیت خوانده می‌شوند،  در برخی مناطق پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز با به حرکت درآوردن پرچم کشورمان به شادی و سرور پرداختند. در این میان تصاویری از شادی یکی از ماموران یگان ویژه بر روی ماشین آب‌پاش در خیابان پیروزی تهران پس از برد تیم ملی ایران در فضای مجازی مورد توجه ویژه قرار گرفت. در عین حال برخی معترضان هم در خیابان حضور یافتند و به بوق زدن و سردادن شعار پرداختند. خبرگزاری فارس در مطلبی با عنوان «شادی زیر پوست شهر رفت» نوشت: «برد تیم ملی ایران با شادی و سرور ملت بزرگ ایران همراه شد. پس از پایان بازی مردم تهران همراه با تمام ملت ایران به خیابان ها آمدند و شادی کردند.» در ادامه این مطلب با به تصویر کشیدن میادین و نقاط مختلف تهران آمده است: «برد شیرین تیم ملی فوتبال ایران باعث شادی ملت ایران شد. با پایان بازی تیم ملی بسیاری از شهروندان ایرانی به خیابان‌ها آمدند و کارناوال شادی راه انداختند.»

پخش کردن گل و شیرینی بین مردم  توسط پلیس

تسنیم نیز با پخش ویدئویی از تشویق ایسلندی تیم ملی توسط یگان ویژه، نوشت: «پس از برد بسیار شیرین تیم ملی کشورمان مقابل ولز در جام جهانی 2022، نیروهای پلیس تهران اقدام به دادن شاخه‌های گل و پخش شیرینی بین مردم کردند.»