گروه حوادث: پسرجوان در یک اختلاف مالی با دوستش در خیابان خیام دست به یک درگیری خیابانی زد و ناخواسته صحنه قتلی را رقم زد.

همه دیدند که این دو مرد با هم گلاویز شده و به ویترین مغازهای برخوردند و با شکسته شدن شیشه یکی از آنها کشته شد.

گزارشی از یک قتل

عقربه‌ها ساعت 15 ظهر یکشنبه 30 دی‌ماه سال جاری را نشان می‌داد که ماموران که ماموران کلانتری 113 بازار در جریان درگیری خونین 2 جوان در خیابان خیام قرار گرفتند.

خیلی زود ماموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند و با صحنه خونینی قرار گرفتند که مرد جوانی از ناحیه سر و گردن به شدت زخمی و دچار خونریزی شده است.

جوان زخمی که میثم 35 ساله است خیلی زود از سوی امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شد و پسر جوان دیگری که در این درگیری حضور داشت از سوی ماموران دستگیر شد.

درگیری مرگبار

میثم که توسط امدادگران به بیمارستان منتقل شده بود به خاطر خونریزی زیاد قبل از رسیدن به بیمارستان به کام مرگ فرو رفت و همین کافی بود تا بازپرس ویژه قتل دستور داد تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات ویژه وارد عمل شوند.

کارآگاهان با حضور در صحنه درگیری پی بردند که بین مصطفی و میثم در پیاده‌رو با هم درگیر شده‌ند که اندتدم

اند که در این صحنه میثم با شیشه ویترین مغازه شیرآلات برخورد کرده و همین باعث شکشته شدن و زخمی شدن میثم شده است و مصطفی 30 ساله نیز در همان محل دستگیر شده است.

فیلم صحنه درگیری

کارآگاهان در گام نخست برای بررسی دقیق صحنه درگیری به سراغ دوربین مداربسته مغازه شیرآلات فروشی رفته و فیلم صحنه درگیری را مورد بازبینی قرار دادند.

در این فیلم مشخص شد که میثم در پیاده‌روی جلوی مغازه شیرآلات فروشی در حال قدم زدن بود که مصطفی از پشت به سمت وی حمله کرده و میثم را از ناحیه کمر می‌گیرد که میثم ناخواسته برای فرار به سمت عقب رفته و به شیشه مغازه شیرآلات فروشی برخورد می‌کند که همین باعث شکسته شدن شیشه شده و میثم از ناحیه سر و گردن به شدت زخمی شده است.

اعترافات قاتل پسر جوان

مصطفی 30 ساله پس از دستگیری به درگیری مرگبار میثم اعتراف کرد و به ماموران گفت: من و میثم در کار فروش شیرآلات و تجهیزات بودیم که از چندی قبل با هم دچار اختلاف شدیم.

وی افزود: اختلافات ما ادامه داشت و در این مدت، میثم هر وقت مرا در خیابان می‌دید بدون هیچ حرف و بهانه‌ای به من فحاشی می‌کرد که همیشه در برابر رفتارش سکوت می‌کردم تا اینکه دیگر از کارها و رفتارهایش خسته شده بودم و خواستم به رفتارش پایان دهد.

عامل این جنایت خیابانی گفت: روز حادثه میثم در خیابان مرا دید و بدون هیچ مقدمه‌ای به من و خانواده‌ام فحاشی کرد که به رفتارش اعتراض کردم و در همین صحنه میثم با مشت ضربه‌ای به صورتم زد.

وی ادامه داد: عصبانی شده بودم و در حالیکه میثم در پیاده به سمت مغازه‌اش در حال حرکت بود به سمتش حمله کردم که نمی‌دانم چطور میثم به سمت شیشه ویترین مغازه رفت و باعث شکسته شدن آن شد و سپس شیشه‌ها روی سر و صورت میثم ریخت.

پسر جوان ادامه داد: من قصد کشتن میثم را نداشتم و بخاطر رفتارها و مشتی که به صورتم زد عصبانی شدم و در یک لحظه به سمتش حمله کردم.

بنا به این گزارش، مصطفی پس از اعتراف به صحنه درگیری با میثم به دستور بازپرس ویژه قتل برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس اگاهی تهران قرار دارد.