گروه حوادث: داماد خشمگین وقتی با برادرزنش درگیر شد از شدت عصبانیت با دندان به جان برادرزنش افتاد و گوش چپ مرد جوان را کند. روز سه شنبه 27 آذر ماه سال جاری مرد جوانی در حالی‌که گوش چپش باندپیچی شده بود پای در کلانتری 106 نامجو گذاشت و از یک داستان عجیب، حمله وحشیانه و تهدیدهای ترسناک دامادشان پرده برداشت.

با توجه به تهدیدهای مرگبار داماد جوان، بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 4 دستور داد تا تیمی از ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات ویژه و دستگیری داماد جوان وارد عمل شوند.

حمله داماد به برادرزن

عصر 24 مهرماه سال جاری زن جوان که با شوهرش درگیر شده بود با برادرانش تماس گرفت و خواست برای نجات جانش به خانه‌شان بروند.

2 برادر جوان وقتی شنیدند که دامادشان اقدام به کتک‌کاری با خواهرشان کرده به سرعت پای در خانه خواهرشان گذاشتند و از جعفر خواستند تا به این کتک‌کاری‌ها پایان دهد. جعفر که در چهر‌ه‌اش عصبانیت دیده می‌شد وقتی در برابر برادرهای زنش قرار گرفت شروع به فحاشی کرد و از آنها خواست تا از خانه‌اش بیرون بروند که در این صحنه بین جعفر و حمیدرضا درگیری رخ داد و در این صحنه داماد عصبانی با دندان گوش چپ برادرزنش را گرفت. حمیدرضا سعی داشت جعفر را از خود دور کند اما داماد جوان با دندان شروع به فشار دادن گوش برادرزنش کرد و این فشار تا حدی ادامه داشت که گوش چپ حمیدرضا کنده شد. داماد جوان پس از این اقدام هولناک از خانه خارج شد و پا به فرار گذاشت و حمیدرضا همراه برادر و خواهرش برای درمان به بیمارستان رفتند.

تهدیدهای ترسناک

حمیدرضا پس از درمان تصمیم داشت از دامادشان شکایت کند اما به خاطر خواهرش سکوت کرد و همه اعضای خانواده عروس جوان منتظر بودند تا جعفر به فرار پایان دهد و به خانه بازگردد و با حضور بزرگان این مشکلات پایان گیرد اما روزها گذشت و خبری از جعفر نشد. همه چشم به راه جفعر بودند اما داماد عصبانی در تماس با خانواده زنش به جای عذرخواهی شروع به تهدیدهای هولناک کرد و همین کافی بود تا ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران با در جریان قرار گرفتن این ادعاها برای دستگیری داماد فراری وارد عمل شوند.

دستگیری داماد خشمگین

کارآگاهان در تجسس‌های پلیسی پی‌بردند که جعفر پس از حمله عجیب به برادرزنش پا به فرار گذاشته و از تهران خارج شده است.

ردیابی‌های پلیسی برای دستگیری جعفر ادامه داشت تا اینکه ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران در ردیابی‌های اطلاعاتی متوجه شدند که داماد عصبانی به تهران بازگشته و در خانه یکی از دوستانش پنهان شده است.  همین کافی بود تا ماموران ساعت 11  آخرین روز پاییزی، 30 آذر ماه سال جاری در عملیاتی غافلگیرانه جعفر را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

جعفر که راهی جز اعتراف نداشت به ماموران گفت: 10 سال قبل با همسرم ازدواج کردم و در شهرستان زندگی می‌کردیم تا اینکه 2 ماه قبل با اصرارهای خانواده زنم برای زندگی به تهران آمدیم.

وی افزود: در این 2 ماه همسرم بیشتر می‌توانست به خانه پدرش برود و این در حالی بود که خانواده زنم دخالت‌های بیشتری به زندگی ما داشتند و همین باعث شده بود که بین من و همسرم اختلافاتی بوجود بیاید.

مرد جوان ادامه داد: اختلافات ما هر روز بیشتر می‌شد تا اینکه روز سه شنبه 24 مهرماه با بالا گرفتن مشکلات بین من و همسر درگیری رخ داد و زنم در این صحنه با برادرانش تماس گرفت و درباره کتک‌کاری من حرف زد.

داماد عصبانی گفت: خیلی زود 2 برادرزنم پای در خانه‌مان گذاشتند و بین من و آنها درگیری رخ داد که در یک لحظه از شدت عصبانیت وقتی با حمیدرضا درگیر بودم مجبور شدم گوش چپش را گاز بگیرم که دیدم در این اقدام گوش برادرزنم کنده شد و از ترس پا به فرار گذاشتم.

وی افزود: در این مدت که فراری بودم چون خانواده همسرم باعث این اختلافات شده بودند با آنها تماس گرفتم  و تهدیدشان می‌کردم چون زندگی آرام مرا به هم ریخته بودند.

بنا به این گزارش، داماد عصبانی با صدور قرار قانونی از سوی شعبه اول دادسرای ناحیه 4 برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.