گروه حوادث: عروس 2 هفته ای در معمایی مرموز از طبقه 5 سقوط کرد و به کام مرگ فرو رفت. این زن 2 سال بعد از جدایی باز با شوهرش ازدواج کرده بود.

حادثه در خیابان ایتالیا

ساعت 7 عصر سه شنبه 20 شهریورماه سال جاری یکی از اهالی ساختمان 5 طبقه در خیابان ایتالیا وقتی وارد پارکینگ ساختمان شد با جسد خونین زن جوان روبرو شد.

مرد همسایه وقتی به سراغ جسد خونین زن جوان رفت متوجه شد که او همان همسایه طبقه پنجم است و احتمال داد که او از بالای ساختمان به پایین سقوط کرده است.

پلیس در صحنه

بدین ترتیب تیمی از ماموران کلانتری 148 انقلاب همراه امدادگران اورژانس برای بررسی و نجات جان زن جوان در صحنه حادثه حاضر شدند که در این مرحله مشخص شد زن 30 ساله در این سقوط به کام مرگ فرو رفته است.

تجسس های جنایی

با توجه به مرموز بودن حادثه تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس شعبه 10 دادسرای امور جنایی برای تحقیقات ویژه در صحنه جرم حاضر شدند.

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات پی بردند که مهدی 32 ساله و همسرش در این ساختمان زندگی می کردند.

ازدواج مجدد

تیم پلیسی در این شاخه از تحقیقات خانواده زن جوان را هدف بازجویی قرار دادند و مشخص شد که زن جوان و مهدی سال 1389 بعد از دوستی در دانشگاه با هم ازدواج می کنند اما پس از 6 سال زندگی مشترک به خاطر بالاگرفتن اختلافات خانوادگی، زوج جوان تصمیم به جدایی می گیرند اما پس از 2 سال جدایی، زوج جوان روز 7 شهریور ماه امسال بار دیگر زندگی مشترکشان را آغاز کرده اند.

تجسس ها نشان از آن داشت که پس از 2 هفته اختلافات آنها بار دیگر شدت گرفته است.

دستگیری شوهر

 در این شاخه از تحقیقات ماموران، مهدی را که در صحنه جرم حضور داشت هدف بازجویی قرار دادند.

مرد جوان به ماموران گفت: پس از دو هفته زندگی مجدد با همسرم بار دیگر اختلافاتمان بالا گرفت تا اینکه ساعت 6 عصر سه شنبه وقتی درگیری مان شدت گرفت از خانه خارج شده و به خانه پدری ام در خیابان دماوند رفتم.

وی افزود: داخل خانه پدرم بودم که ساعت 7 یکی از همسایه ها با من تماس گرفت و از مرگ همسرم که در حادثه سقوط از بالای ساختمان خبر داد و من هیچ نقشی در ماجرای مرگ همسرم ندارم.

این ادعاها در حالی بود که خانواه زن جوان اصرار داشتند که دامادشان در مرگ دخترشان نقش داشته است که در این مرحله بازپرس شعبه 10 دادسرای امور جنایی دستور دستگیری داماد جوان را صادر کرد.

بنا به این گزارش، مهدی برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار دارد.