گروه حوادث: پدر تهرانی با طلاق همسرش در یک نقشه سازمان‌یافته پسر 5 ساله‌اش را ربود. 

روز 24 خرداد ماه سال جاری مادر نگرانی با حضور در شعبه 4 دادسرای امور جنایی تهران از ربوده شدن پسر 5 ساله‌اش به نام کارن توسط پدرش خبر داد.

زن جوان ادعا کرد که همسرش قرار بوده بعد از جدایی فرزندش یک روز درکنار همسرش باشد اما شوهر وی پس از گرفتن فرزندش دیگر او را به بازنگردانده است.

بدین ترتیب بازپرس جنایی تهران دستور داد تا تیمی از ماموران اداره 11 پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات ویژه و بازگرداندن پسرکوچولو وارد عمل شوند.

مادر «کارن» برای تحقیقات ویژه پیش روی ماموران اداره 11 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و گفت: چندی قبل به خاطر مشکلات خانوادگی با همسرم مجبور به جدایی شدیم و پس از طلاق، دادگاه حضانت پسرم را به من داد و تصمیم گرفته شد تا پسرم «کارن» روزهای چهارشنبه نزد پدرش برود و روز پنج شنبه تحویل من داده شود.

وی در حالیکه اشک می‌ریخت به ماموران گفت: روز چهارشنبه پسرم را در کلانتری تحویل پدرش داد و قرار بود فردای آن روز پسرم را بازگرداند اما صبح روز پنج شنبه شوهر سابقم با من تماس گرفت و تهدید کرد دیگر پسرم را نخواهم دید. مادر نگران ادامه داد: همسرم در تهدیدهایش ادعا کرد که قصد دارد کارن را از کشور خارج کند  و از آن زمان به بعد دیگر اطلاعی از فرزندم و شوهر سابقم ندارم.

کارآگاهان در در این مرحله برای بررسی موضوع به خانه پدر «کارن» در منطقه صادقیه رفتند و و پی بردند که مرد جوان با طرح و نقشه قبلی همراه فرزندش ناپدید شده و هیچ یک از اعضای خانواده‌اش نیز از سرنوشت پسر و نوه‌شان اطلاعی ندارند.

بنا به این گزارش، بازپرس پرونده با توجه به ناپدید شدن «کارن» و پدرش با تقاضای چاپ عکس پسر 5 ساله خواست تا کسانیکه اطلاعی از سرنوشت این پدر و پسر دارند با شماره 51055511 اداره 11 پلیس آگاهی تهران تماس بگیرند.