گروه حوادث: مرد جوان در یک سناریوی طراحی شده با نسکافه مسموم، پدرزن و باجناقش را بیهوش کرد و دست به سرقت میلیونی از خانه‌های آنها زد.

روز 8 شهریور ماه امسال آرش که همسرش همراه خانواده  به یک سفر زنانه رفته بودند برای استراحت به خانه پدرزنش رفت و این در حالی بود که با جناقش نیز در نبود همسرش به خانه پدر زنش آمده بود.

3 مرد در خانه شروع به صحبت و تماشای فیلم بودند که پس از دقایقی باجناق آرش که علیرضا نام دارد پیشنهاد داد تا برای آنها نسکافه درست کند.

نسکافه مسموم

آرش و پدرزنش همراه باجناقش شروع به خوردن نسکافه کردند  تا اینکه آرش خواب به چشمانش سنگینی کرد و آرام به سمت اتاق رفت و روی خوابید و در همین لحظات بود که پدرزن 2 داماد جوان روی همان مبل راحتی سالن پذیرایی خوابید.

عقربه‌ها ساعت یک ظهر 9 شهریور را نشان می‌داد که آرش از خواب بیدار شد اما هنوز احساس خواب‌آلودگی می‌کرد و به هر سختی که بود خود را به سالن پذیرایی رساند و دید که پدر زنش در خواب سنگینی است اما خبر از باجناقش نیست.

آرش در همان سالن پذیرایی دوباره به خواب رفت تا اینکه پس از یک ساعت با صدای پدرزنش از خواب بیدار شد.

مرد جوان و پدرزنش که از خوابیدن زیاد شوکه شده بودند پس از بیدار شدن به دنبال علیرضا گشتند اما خبری از او نبود تا فردای آن روز پدرزن آرش ادعا کرد که از خانه‌شان سرقت شده است.

آرش که به این ماجرا مشکوک شده بود به سرعت به خانه خودش رفت و متوجه شد که خانه او نیز هدف سرقت قرار گرفته و همه طلاها، پول، دسته چک، مدارک خودرو و وسایل با ارزش داخل خانه دزدیده

شده است.

ردیابی های پلیسی

همین کافی بود تا صبح روز 11 شهریور ماه آرش و پدر زنش با حضور در کلانتری 127 نارمک ماجرای دستبرد از خانه‌هایشان را گزارش دهند.

با توجه به مرموز بودن این سرقت تیمی از ماموران پایگاه 4 پلیس آگاهی تهران برای دستگیری عامل این سرقت معمایی وارد عمل شدند.

کارآگاهان در این مرحله هر 2 خانه را مورد بررسی قرار دادند و با توجه به اینکه هیچ تخریبی در قفل درهای ورودی نبود اطمینان پیدا کردند که سارق با اطلاع از نبود اهالی خانه و در دست داشتن کلیدها دست به سرقت زده است.

تیم پلیسی با توجه به ماجرای بیهوشی آرش و پدرزنش احتمال دادند که سرقت از سوی دیگر داماد این خانواده صورت گرفته است.

دستگیری داماد دزد

کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات با راهنمایی‌های آرش، خانه علیرضا را در منطقه تهرانپارس شناسایی کردند و در عملیاتی غافلگیرانه داماد جوان از سوی ماموران پلیس آگاهی تهران دستگیر شد و در بازرسی از خانه وی مدارک و وسایل سرقتی از خانه پدرزن و باجناقش به دست آمد. علیرضا در اعترافاتش گفت: به پول نیاز داشتم و به همین خاطر با مسموم کردن نسکافه توانستم باجناق و پدرزنم را بیهوش کنم وسپس نقشه سرقت را به اجرا رساندم.

بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر و انگیزه اصلی سرقت از خانه باجناق و پدرزنش به دستور بازپرس پرونده در اختیار ماموران پایگاه 4 پلیس آگاهی تهران قرار دارد.