گروه حوادث: مرد جوان در اقدامی هولناک همسرش را به قتل رساند و پس از رساندن دخترش به مدرسه ناپدید شد.

پلیس آگاهی تهران با توجه به فراری بودن متهم برای دستگیری مردهمسرکش از مردم در خواست کمک کرد.

پدر نگران

عقربه ها ساعت 8 صبح 16 بهمن ماه سال 1395 را نشان می داد که پدر 50 ساله برای رساندن دخترش به محل کارش در جلوی ساختمان دامادشان منتظر بود.

لحظات به سختی می گذشت و دلشوره عجیبی به دل پدر خانواده افتاده بود و هر چه منتظر ماند تا دخترش مثل هر روز از خانه خارج شود و به محل کارش برود بی فایده بود.

علی از خودرو پیاده شد و زنگ خانه دخترش را به صدا در آورد اما کسی پاسخگو نبود و هر چه منتظر ماند جوابی نشنید.

پدر نگران با گوشی موبایل دخترش تماس گرفت و اینبار نیز جوابی نشنید و دلشوره عجیبی بر دلش افتاده بود، سپس با شماره موبایل دامادشان تماس گرفت اما او نیز جواب نمی داد.

رویارویی با جسد دختر

علی که نگران سرنوشت دختر و دامادش بود به سرعت سوار بر خودرویش شد و به سمت مدرسه نوه اش رفت و از هلیا در مورد پدر و مادرش پرسید که دختر بچه ادعا کرد پدرش او را به مدرسه رسانده و دیگر اطلاعی از پدر و مادرش ندارد..

پدر نگران با گرفتن کلید خانه از نوه اش به سمت خانه دخترش رفت و زمانیکه وارد خانه شد به جستجوی دختر و دامادش در خانه گشت تا اینکه با صحنه تلخی روبرو شد.

دختر 30 ساله هدف ضربات مرگبار چاقو قرار گرفته بود و چاقوی آشپزخانه که قاتل با آن دست به قتل زده بود در سینه زن جوان قرار داشت. علی با سر و صدا از اهالی محل در خیابان ابراهیمی منطقه مرزداران درخواست کمک کرد و با حضور همسایه ماجرای کشته شدن زن جوان به ماموران کلانتری 139 مرزداران مخابره شد.

تحقیقات پلیسی

در این مرحله ماموران کلانتری با حضور در صحنه جرم با جسد خونین زن جوان روبرو شدند و با تحت نظر قرار دادن صحنه جرم بازپرس ویژه قتل را در جریان این جنایت هولناک قرار دادند. بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس ویژه قتل در صحنه جرم حاضر شدند و ابتدا پدر قربانی جنایت را هدف تحقیق قرار دادند. علی در تحقیقات پلیسی گفت: هر روز صبح دخترم را به محل کارش می رساندم اما صبح امروز هر چه منتظر ماندم خبری از دخترم نشد که با موبایل او و دامادمان تماس گرفتم اما هر 2 آنها موبایلشان را جواب نمی دادند به همین خاطر به مدرسه نوه ام رفته و با گرفتن کلید خانه شان توانستم وارد خانه دخترم شوم که در اتاق خواب با جسد خونین دختر جوانم روبرو شدم.

آخرین جمله مردهمسرکش به دخترش

هلیا پس از تعطیلی مدرسه وقتی به جلوی خانه شان رسید در برابر خودروهای پلیس قرار گرفت و هنوز نمی دانست چه اتفاقی برای مادرش رخ داده تا اینکه وارد ساختمان شد و وقتی پدربزرگش او را با چشمان گریان در آغوش گرفت متوجه شد که مادرش به قتل رسیده است. هلیا وقتی شنید مادرش به قتل رسیده در تحقیقات پلیسی گفت: ساعت 7 صبح از خواب بیدار شدم و پدرم که صبحانه ام را آماده کرده بود داخل کیفم گذاشت و پس از پوشیدن لباس هایم، پدرم سوئیچ خودرو را در اختیارم قرار داد و خواست به پارکینگ بروم و داخل خودرو منتظرش باشم. وی افزود: داخل خودرو بودم که یادم افتاد توپ تنیس  را بر نداشتم به همین خاطر دوباره به بالا برگشتم که دیدم مادرم داخل پذیرایی رو مبل نشسته و گوشی موبایلش را بررسی می کند که با برداشتن توپ تنیس از خانه خارج شدم و سوار بر خودرو منتظر پدرم ماندم. هلیا ادامه داد: بعد از 5 دقیقه پدرم به پارکینگ آمد و سوار بر خودر به سمت مدرسه رفتیم که در مسیر پدرم چندبار جمله ای را تکرار که در گذشته از او این جمله را نشنیده بودم. پدرم در مسیر مدرسه بارها گفت که «مواظب خودت باش».  دختر خانواده گفت: پدر و مادرم روز جمعه با هم دعوا کردند و من صدای درگیری آنها را وقتی داخل اتاقم بودم شنیدم.

تجسس های میدانی

کارآگاهان در ادام تحقیقات از اهالی ساختمانی که جنایت رخ داده بود شنیدند که ابوالفضل 33 ساله و همسرش بارها با هم درگیر شده اند و حتی همسایه به خاطر شدت درگیری و سر و صدای زوج جوان به آنها اعتراض کرده اند. در بررسی ها مشخص شد که ابوالفضل چند بار در این درگیری ها به همسایه ها گفته است که یک روز همسرش را خواهد کشت.

ردیابی های پلیسی

کارآگاهان با اطلاعات به دست آمده برای تجسس های فنی به محل کار ابوالفضل مراجعه کرده و پی بردند که این مرد که صاحب یک کارگاه بتون ریزی در شهریار است از صبح روز جنایت به کارگاه نرفته است. در ادامه تیم جنایی پلیس پایتخت به خانه پدر و مادر ابوالفضل رفته اما آنها نیز ادعا کردند که خبری از پسرشان ندارند. همین کافی بود تا کارآگاهان اطمینان پیدا کنند که ابوالفضل عامل جنایت خونین زن جوان است اما تحقیقات پلیسی پس از 2 سال به درهای بسته رسید و سرنخی از مخفیگاه این مرد به دست نیامد.

بنا به این گزارش، با توجه به فراری بودن مردهمسرکش، بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امورجنایی تهران با تقاضای چاپ عکس متهم خواست تا کسانیکه اطلاعی از مخفیگاه ابوالفضل دارند با شماره تماس 51055426 اداره 10 پلیس آگاهی تهران تماس گیرند.