مرد جوان به خاطر اختلاف قدیمی با 3 برادر دست به اسلحه شد و با شلیک 8 گلوله به زندگی یکی از برادرها پایان داد و 2 برادر دیگر را راهی بیمارستان کرد.

ساعت 22:25 دقیقه شامگاه شنبه 31 شهریورماه سال جاری صدای شلیک چند گلوله در داخل یک قهوه خانه، سکوت شبانه را در منطقه فلاح شکست و خیلی زود تیمی از ماموران کلانتری 161 ابوذر در محل تیراندازی حاضر شدند.

ماموران با حضور در محل مشاهده کردند که 3 مرد هدف شلیگ گلوله قرار گرفتند و غرق خون روی زمین افتاده اند که خیلی زود 3 مرد 57 ، 42 و 37 ساله به بیمارستان منتقل شدند اما یکی از مجروحان به کام مرگ فرو رفت.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس ویژه قتل برای تحقیقات ویژه در صحنه جرم حاضر شوند.

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی پی بردند که این 3 مرد که با هم برادر هستند و در این قهوه‌خانه به صورت شراکتی مشغول به کار بوده اند که از چندی قبل با مرد جوانی اختلاف پیدا کرده اند.

تیم جنایی در ادامه پی بردند که صبح شنبه 3 برادر با مرد 27 ساله با هم درگیری داشته اند و مرد جوان که از 3 برادر کینه داشته است ساعت 22:25 دقیقه با خودروی پژو 206 در جلوی قهوه خانه توقف کرده و پس از پیاده شدن و ورود به قهوه خانه با اسلحه کلت کمری اقدام به شلیک 8 گلوله به سمت 3 برادر کرده است که در این تیراندازی برادر بزرگ این خانواده به کام مرگ فرو رفته است.

بنا به این گزارش، تحقیقات پلیسی برای دستگیری قاتل مسلح در اداره 10 پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.