گروه حوادث: پسر جوان در یک درگیری خیابان دست به چاقو شد و جوان دیگری را به قتل رساند و فرار کرد.

عامل این جنایت پس از دستگیری ادعا کرد که به هواخواهی یک زن جوان وارد صحنه درگیری شده و دست به قتل زده است.

ساعت چهار ظهر سه شنبه 15 آبان ماه سال جاری مسئولان بیمارستان تهرانپارس در تماس با ماموران کلانتی 144 جوادیه تهرانپارس از مرگ خونین جوان 20 ساله‌ای خبر دادند.

ماموران با حضور در محل پی بردند که پسر جوان بر اثر ضربه چاقو به سینه‌اش به کام مرگ کشانده شده است.

همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس شعبه چهار دادسری ناحیه 29 برای دستگیری عامل این جنایت وارد عمل شدند. کارآگاهان در گام نخست پی‌بردند که پسر جوان در یک درگیری خیابانی با چند جوان به قتل رسیده است و در این مرحله ماموران با حضور در محل درگیری چهار پسر جوان را که در این درگیری مرگبار حضور داشتند شناسایی کردند و در عملیات پلیس متهمان دستگیر شدند.

ماموران در تحقیقات پلیسی از چهار پسر جوان توانستند عامل اصلی این جنایت که حامد 16 ساله بود را شناسایی کردند اما وقتی برای دستگیری وی به سراغش رفتند مشخص شد که حامد پس از جنایت به خانه بازنگشته و فراری است.

ردیابی‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران با اقدامات فنی و پلیسی توانستند روز 24 آبان‌ماه در عملیاتی غافلگیرانه حامد را که در خانه‌ای در خیابان زهدی پنهان شده بود را دستگیر کردند. حامد که راهی جز اعتراف پیش روی خود نداشت به ماموران گفت: روز حادثه پسر جوان با یکی از دوستانش در خیابان زهدی با زن جوانی درگیر شده بود که من همراه یکی ازدوستانم برای حمایت از زن جوان به سمت آنها رفتم و همین کافی بود تا بین ما درگیری رخ دهد.

وی افزود: درگیری ما بالا گرفت و من به ناچار چاقویی که همراهم بود را از  جیبم بیرون کشیدم و ضربه‌ای به سمت پسر جوان زدم که چاقو به سینه‌اش برخورد کرد و روی زمین افتاد که من از ترس پا به فرار گذاشتم. بنا به این گزارش، حامد برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس پرونده در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار دارد.