گروه حوادث: جوان افیونی که در خانه با پدر و مادرش درگیر شده بود وقتی در برابر برادر کوچکش قرار گرفت با ضربات چاقویی به کام مرگ فرو رفت.

در این جنایت خانوادگی اعضای خانواده قربانی جنایت ابتدا سعی داشتند با داستانسرایی سناریوی قتل را یک خودکشی اعلام کنند اما پلیس خیلی زود پی به راز این جنایت خونین برد.

عقربه‌ها ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد شنبه 26 آبان ماه سال جاری را نشان می‌داد که پدر و پسر جوانی در حالیکه پسر خونینی روی دست داشتند پای در بیمارستان هفت تیر شهرری گذاشتند و از پزشکان برای نجات جان پسر جوان کمک خواستند. 

پسر جوان که از ناحیه سینه هدف ضربه چاقو قرار گرفته بود خیلی زود دراختیار تیم پزشکی قرار گرفت اما تلاش پزشکان برای نجات جان وی بی‌نتیجه ماند و مرد 30 ساله روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

همین کافی بود تا با مرموز بودن این حادثه، ساعت 4 بامداد شنبه تیمی از ماموران کلانتری 171 کهریزک برای تحقیقات ابتدایی در بیمارستان حاضر شوند.

ادعای عجیب

ماموران در تحقیقات ابتدایی پدر قربانی جنایت مرموز را هدف بازجویی قرار دادند که وی ادعا کرد پسرش اعتیاد شدید به مواد مخدر شیشه دارد و ساعت 3 بامداد با در دست گرفتن چاقو اقدام به خودزنی کرده و به زندگی خودش پایان داده است.

با توجه به مرموز بودن این پرونده تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس پرونده وارد عمل شدند.

سناریوی عجیب فرزندکشی

کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات در همان ساعات بامدادی پای در خانه پسرجوان گذاشتند و تحقیقات از خانواده وی کلید زده شد.

در حالیکه پدر خانواده در بازجویی‌هایی ابتدایی ادعا کرده بود پسرش به خاطر اعتیاد به شیشه دست به خودزنی زده است، کارآگاهان با توجه به داستان‌های عجیب و تناقض‌گویی‌های اعضای خانواده پسر جوان اطمینان پیدا کردند که آنها سعی بر پنهان نگه داشتن یک واقعیت دارند.

تجسس‌های فنی ادامه داشت تا اینکه مادر خانواده سناریوی جدیدی را پیش روی ماموران قرار داد.

برادرکشی

کارآگاهان در این مرحله با توجه به ادعاهای مادر خانواده اقدام به دستگیری پدر خانواده کردند اما اعترافات پدر خانواده ماموران را به داستانسرایی‌های وی مشکوک کرد و تیم جنایی تهران فرضیه دروغ‌پردازی پدر و مادر خانواده برای پنهان ماندن راز اصلی این جنایت را پررنگ‌تر کرد.

تحقیقات پلیسی ادامه داشت و ماموران به پسر دیگر این خانواده که برادرش را به بیمارستان رسانده بود مشکوک شدند و خیلی زود این پسر جوان به قتل برادرش اعتراف کرد.

فرهاد 23 ساله که راهی جز اعتراف پیش روی خود نداشت به ماموران گفت: ساعت 20 جمعه 25 آبان ماه سال جاری همسرم با من تماس گرفت و ادعا کرد که برادرم مواد زیادی مصرف کرده و شروع به فحاشی و ناسزاگویی به او و پدر و مادرم می‌کند. وی افزود: نگران شده بودم و قبل از اینکه برادرم دست کاری بزند خودم را به خانه رساندم و فهمیدم که برادرم پس از مصرف مواد مخدر، پدر و مادرم را نیز کتک زده است.

فرهاد ادامه داد: درگیری بین برادرم با خانواده‌مان تا ساعت 3 بامداد ادامه داشت تا اینکه دیگر کنترلم را از دست دادم و به سمت آشپزخانه رفته و پس از برداشتن چاقو به سمت برادر بزرگم رفتم و چاقو را به سمت سینه‌اش پرتاب کردم که چاقو در سینه برادرم جا گرفت.

وی گفت: ترسیده بودم و برادرم غرق خون روی زمین افتاده بود که به سرعت او را به بیمارستان منتقل کردیم و اصلا فکر نمی‌کردم باعث مرگ برادرم شوم تا اینکه پزشکان مرگ برادرم را تایید کردند.

وقتی پزشکان مرگ برادرم را تایید کردند همگی شوکه شدیم به همین خاطر ابتدا برای پنهان ماندن این اتفاق تصمیم گرفتیم مرگ برادرم را خودکشی نشان دهیم اما پلیس با تحقیقات میدانی و بازجویی‌ها به این داستانسرایی شک کرد و پدرم برای اینکه من دستگیر نشوم و تازه داماد هستم از مادرم خواست تا او را به عنوان قاتل معرفی کند.

فرهاد گفت: همه می‌دانستند قتل را من انجام دادم ولی به خاطر من، پدرم را عامل این جنایت خانوادگی معرفی کردند که ماموران با توجه به سوالات فنی به این ادعاها نیز مرموز شدند تا اینکه بخاطر عذاب وجدان و نگرانی که نسبت به پدرم داشتم تصمیم گرفتم خودم را لو دهم و راز این جنایت را فاش کنم.

بنا به این گزارش، رییس شعبه جزایی 101 دادگاه عمومی و انقلاب کهریزک در این مرحله دستور داد تا پدر و پسر جوان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گیرند.