در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

ششمین یادواره شهدای خانواده شرکت ورق خودرو

سردار استکی، فرمانده قرارگاه سپاه پاسداران سیدالشهدا استان اصفهان در این مراسم که در آستانه دهه مبارک فجر و‌ ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) در محل شرکت ورق خودرو برگزار شد، اظهار کرد: امروز رونق تولید در شرکت ورق خودرو با یاد و خاطره شهدا عجین و باعث بی نیازی کشور از واردات ورق گالوانیزه در صنعت خودروسازی شده است.

وی افزود: این شرکت از جمله برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

    

کمک‌های  فولاد هرمزگان در راه مناطق سیل زده 

رضا صفریان، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان گفت: توجه به مسئولیت های اجتماعی از اولویت های فولاد هرمزگان است و همواره تلاش می کنیم که در این حوزه اقدامات موثری را انجام دهیم .وی با اشاره به جاری شدن سیل در شرق استان هرمزگان گفت: طی ارتباطی که با نهادهای مسئول و مرتبط  با این حوادث داشتیم، آمادگی  خود را برای کمک رسانی به هم استانی های  عزیز در شرق استان اعلام کردیم. در همین مورد کمک‌های غیر نقدی فولاد هرمزگان با هماهنگی استانداری و هلال احمر استان هرمزگان در دو قسمت به مناطق سیل زده شرق استان ارسال شد.

صفریان افزود: یک  محموله از کمک‌های ارسالی به ارزش ٥٠٠ میلیون ریال لوازم بهداشتی فردی با هماهنگی هلال احمر استان هرمزگان و یک محموله شامل ١٦عدد کانکس به ارزش یک میلیارد و 900 و 20 میلیون ریال با هماهنگی نهادهای ذی ربط استان هرمزگان به این مناطق ارسال شد . مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان خاطرنشان کرد: کانکس‌های تهیه شده توسط فولاد هرمزگان جهت استفاده  دانش آموزان مناطق سیل زده تهیه شده و در حضور دادی زاده مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان تحویل گردید که  از این تعداد کانکس ٦ عدد به شهرستان میناب و ١٠ عدد به شهرستان جاسک ارسال شد.

    

با رفع موانع تولید، خود تحریمی صنایع از بین می‌رود

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در دومین نمایشگاه و همایش بین‌المللی معدن، صنایع معدنی و زنجیره تامین فولاد در دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان برگزار شد در غرفه شرکت فولاد مبارکه حضور و گفت‌وگو کرد.

مهدی زاهدی، در غرفه فولاد مبارکه گفت: وقتی شرکت فولاد مبارکه اصفهان به تنهایی ۵۰ درصد از تولید فولاد کشور را تامین می‌کند، در افق ۱۴۰۴ نیز می‌تواند همین سهم را حفظ نماید.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تامین مواد اولیه برای این فولا دساز اهمیت دارد، گفت: بارها تاکید کرده ام همه باید کمک کنیم تا با تسهیل و رفع موانع تولید، خود تحریمی صنایع از بین برود.