رشد 38 درصدی تولید در واحد آماده‌سازی تختال

رئیس واحد آماده‌سازی تختال از رشد 38 درصدی تختال‌های آماده‌سازی‌شده در نیمه اول سال 1398 نسبت‌ به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

نورالدین رئیس‌زاده با بیان این‌که این واحد نقش خنک ‌سازی، رفع عیوب و ارسال تختال به واحد نورد گرم را بر عهده دارد، گفت: تختال‌های مازاد ظرفیت نورد گرم شرکت که در این واحد آماده‌سازی شده‌اند، با همکاری واحد فروش به بازار عرضه می‌شود.

وی تصریح کرد: درنتیجه تلاش کارکنان این واحد، رکورد 598 هزار و 614 تن در 6 ماهه اول سال 1398 به دست آمد.

نورالدین رئیس‌زاده در پایان از همکاری واحد های برنامه ریزی کنترل تولید، کنترل کیفی، دفتر فنی تولید و واحد جرثقیل‌های ریخته گری که موجب دست‌یابی به این موفقیت شدند تشکر و قدر دانی کرد.

    

کسب رکورد تولید آهن اسفنجی در مجتمع فولاد سبا

با تلاش کارکنان مجتمع فولاد سبا تولید روزانه آهن اسفنجی در این مجتمع در ششم آذر ماه سال جاری به 4480 تن افزایش یافت.

بهمن خلیلی مدیر عملیات این مجتمع گفت: رکورد قبلی تولید آهن اسفنجی در این مجتمع 4440 تن و در مرداد ماه 1398 به ثبت رسیده بود.

وی ضمن قدردانی از تلاش تمامی کارکنان این مجتمع اظهار امیدواری کرد، در ادامه تلاش های مستمر و کسب این موفقیت ها تا پایان سال جاری اهداف کمی و کیفی ترسیم شده در این ناحیه محقق گردد.

    

سفر رئیس هیات عامل ایمیدرو به بندرعباس

رئیس هیات عامل ایمیدرو در سفر به بندرعباس از اسکله تخلیه و بارگیری منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج‌فارس بازدید کرد.

این اسکله مکانیزه از ظرفیت سالانه ۱۲ میلیون تن تخلیه و بارگیری مواد معدنی برخوردار است. یکی از نکات خاص این اسکله، وجود نوار نقاله ۳۳ کیلومتری از محل انباشت و برداشت در منطقه ویژه است.

در ادامه بازدید‌ها غریب پور از سایت کارخانه آهن اسفنجی فولاد کاوه جنوب کیش در منطقه ویژه خلیج‌فارس نیز دیدن کرد. این کارخانه از ظرفیت تولید سالانه ۱.۲ میلیون تن برخوردار است. فولاد کاوه جنوب کیش در حال پروژه فولادسازی به ظرفیت تولید ۱.۲ میلیون تنی نیز در دست اجرا دارد. این طرح هم اینک به پیشرفت ۷۷ درصدی دست یافته است. در جریان این بازدید سیدمحمد اتابک مدیر عامل هلدینگ کاوه پارس و حمیدرضاعظیمیان، مدیر عامل فولاد مبارکه، غریب پور را همراهی می کنند.

    

شماره ۱۱۵۴ خبرنامه فولاد منتشر شد

شماره ۱۱۵۴ خبرنامه فولاد در تاریخ 16 آذر ماه سال جاری با تیراژ 14 هزار نسخه تحت عنوان «حمایت مجمع نمایندگان استان اصفهان از احداث نورد گرم 2 فولاد مبارکه» منتشر شد. برای دریافت فایل این خبرنامه به سایت اصلی سایت فولاد مبارکه مراجعه فرمایید.