ارزیابی عملکرد 6 ماهه اول سال ۹۸ شرکت فولاد هرمزگان

ارزیابی عملکرد 6 ماهه اول سال ۹۸ شرکت فولاد هرمزگان توسط تیم ارزیابی گروه فولاد مبارکه اصفهان انجام شد. ارزیابی عملکرد شش ماهه اول سال ۹۸ این شرکت  با محوریت معاونت سرمایه گذاری و امور شرکت‌های گروه فولاد مبارکه اصفهان براساس مدل ارزیابی عملکرد شرکت های گروه در محل شرکت فولاد هرمزگان انجام شد.  مدل ارزیابی عملکرد شرکت‌های گروه فولاد مبارکه با الگوبرداری از مدل تعالی سازمانی طراحی شده که شامل دو بخش توانمندسازها ( ۵۰۰ امتیاز) و نتایج (۵۰۰ امتیاز) است . طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته توسط معاونت سرمایه گذاری و امور شرکت‌های گروه، ۱۲ شرکت زیر مجموعه گروه در این دوره مورد ارزیابی قرار می‌گیرند که هدف اصلی این ارزیابی ها، شناسایی نقاط قوت و مشخص نمودن حوزه‌های قابل بهبود شرکت‌ها و اجرای پروژه‌های بهبود جهت ارتقای عملکرد شرکت های گروه فولاد مبارکه اصفهان است. گزارش بازخورد ارزیابی این دوره فولاد هرمزگان، حداکثر تا پایان مهر ماه ۹۸ توسط معاونت سرمایه گذاری و امور شرکت‌ها ارائه شده و پس از آن اقدامات و برنامه های بهبود جهت ارتقای عملکرد با هماهنگی گروه در دستور کار قرار خواهد گرفت.  برنامه برگزاری دوره بعدی ارزیابی تاریخ 12 اسفند سال 98 است.

    

فولاد هرمزگان فاتح مسابقات کبدی ساحلی کارگران کشور شد

تیم فولاد هرمزگان الف با پیروزی برابر تیم گلستان به عنوان قهرمانی مسابقات کبدی ساحلی کارگران کشور دست یافت. در دیدار نهایی مسابقات دو تیم فولاد هرمزگان الف و گلستان برای کسب جام قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند و  این فولاد هرمزگان بود که توانست در یک دیدار یک طرفه حریف خود را با شکست سنگین روبرو کند. نماینده استان هرمزگان در این دیدار توانست با حساب ۶۴ بر ۱۱ گلستان را در هم بکوبد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. بازیکنان فولاد هرمزگان در این رقابت‌ها را محمد علی کروکی، غلامعباس کروکی، فرشاد دادخدایی، امین عالمیان، سعید حق ره،  علی مولایی و روزبه رنجبر فر تشکیل می دادند. اولین دوره مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی کارگری کشور با حضور ۷ تیم و از ۲۱ مهرماه در مجموعه ورزشی ساحلی پارک غدیر آغاز و با قهرمانی فولاد هرمزگان الف و نایب قهرمانی گلستان به پایان رسید. مقام سوم این رقابت‌ها هم مشترکا به تیم‌های فولاد هرمزگان «ب» و ستارگان فارس رسید.

    

درخشش تیراندازان سپاهان در استان اصفهان

تیم «ب» تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در مسابقات لیگ استان اصفهان صدرنشین شد. تیم «ب» تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با غلبه بر حریفان خود در دو هفته نخست رقابت‌های تیراندازی لیگ استان اصفهان صدرنشین این رقابت‌ها شد. تیم تفنگ بادی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان متشکل از سعید زارعی، مهرداد رفیعی، پویا حقیقت جو، پوریا حقیقت جو و حسن خراسانی با غلبه بر تیم های زرین شهر و نجف آباد و تیم تپانچه بادی این باشگاه متشکل از محمد مهشید، یونس کریمی، وحید کیانی، امیرحسین نجیمی و پویا اخلاقی با پیروزی مقابل تیم های شاهین شهر و شهرضا در رقابت‌های تیراندازی لیگ استان اصفهان در صدر جدول رده بندی این رقابت ها قرار گرفتند. این رقابت‌ها با حضور هشت تیم باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، هیات نجف آباد، هیات شهرضا، مقاومت اصفهان، هیات زرین شهر، شهدای خیزاب، هیات شاهین شهر و پالایشگاه برگزار می شود که تیم تیراندازی سپاهان «ب» نیز با سرمربیگری و مدیریت بابک پروینی در این مسابقات حضور دارند. شایان ذکر است تیم تیراندازی سپاهان «الف» نیز در رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی کشور حضور دارد.