مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در فولاد مبارکه

در هفته دفاع مقدس، مدیرعامل، معاونین، مدیران و کارکنان فولاد مبارکه ضمن حضور در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در شرکت فولاد مبارکه برگزار شد، از نمایشگاه «یادگارهای مقاومت» بازدید کردند. مهندس عظیمیان، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه که خود از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس است در نمایشگاه «یادگارهای مقاومت» گفت: امروز رزمندگان خط دفاع مقدس در جبهه صنعت، با تولید بیشتر و کیفیت بهتر، موجبات سرافرازی ایران را فراهم کرده‌اند. وی ادامه داد: همه ما در شرکت فولاد مبارکه هم قسم شدیم تا کمر آمریکا را که با تحریم ها قصد دارد ایران اسلامی را به انزوا بکشاند، به زمین بزنیم. مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه افزود: فولاد مبارکه به پیروی از رزمندگان و دلاوران دفاع مقدس، رزم امروز خود را با تولید محصولات جدید و ادامه پروژه های از پیش تعیین شده با لباس صنعت و بزرگ ترین ایثار و رشادت انجام می‌دهد.

    

مدیر روابط عمومی فولادمبارکه خطاب به دانش‌آموزان:

این شما هستید که آینده ایران را می‌سازید

زنگ مهر در مدرسه شهید مصطفی خمینی (ره) روستای آبرو از توابع شهرستان مبارکه توسط مهندس اکبری، معاون نیروی انسانی و سازماندهی و مهندس ترابی، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه نواخته شد.

    

بررسی وضعیت حمل‌ونقل ریلی فولاد

مهندس عظیمیان، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان با مهندس حسین عاشوری، قائم مقام و عضو هیات مدیره و معاونین راه آهن جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد. بر اساس این گزارش: در این دیدار مواردی از جمله وضعیت حمل بار فولاد، واگن‌های باردار متوقف، اجرای خط دوم سنگان - تربت، سیرواگنها، قطار برنامه‌ای و قطار کامل مورد بررسی قرار گرفت.

    

کسب رکورد جدید تولید روزانه تختال در فولاد هرمزگان

سید علی اصغر مدنی، معاون بهره برداری شرکت فولاد هرمزگان از کسب رکوردی جدید در تولید روزانه فولادسازی این شرکت خبر داد. سید علی اصغر کسب رکورد را نتیجه کار گروهی و اندیشیدن به هدفی واحد دانست و گفت: در کسب یک رکورد تلاش تک تک کارکنان موثر است . معاون بهره برداری شرکت فولاد هرمزگان در خصوص جزئیات این رکورد جدید گفت: رکورد قبلی کوره ۱ (۲۴ ذوب) ، کوره ۲(۲۳ ذوب) که در مجموع ( ۴۷ذوب) بود. در حال حاضر رکورد جدید کوره۱(۲۴ ذوب) ، کوره ۲(۲۴ ذوب) که در مجموع ( ۴۸ ذوب) است. وی ادامه داد: رکورد قبلی ریخته گری( ۴۹ ذوب) و رکورد جدید (۵۰ ذوب) بوده است. همچنین رکورد قبلی تولید روزانه تختال (۵۹۰۴ تن) و رکورد جدید ( ۶۰۲۳ تن) است.