با همت فولاد هرمزگان

اولین کنفرانس ملی ریخته گری مداوم فولاد برگزار می‌شود

این کنفرانس که اولین کنفرانس ریخته گری مداوم در کشور است 26 و 27 آذر ماه در بندرعباس برگزار خواهد شد.

دبیرخانه این کنفرانس ملی بندرعباس، بلوار ساحلی غدیر و دانشگاه صنعتی امیرکبیر است و علاقمندان جهت ثبت نام و حضور با شماره تماس 07633625244 تماس حاصل نمایند.

    

شماره ۱۱۴۲ خبرنامه فولاد منتشر شد

شماره 1142 خبرنامه فولاد در تاریخ 23 شهریور ماه سال جاری با تیراژ 14 هزار نسخه منتشر شد. برای دریافت فایل خبرنامه به سایت اصلی شرکت فولاد مبارکه اصفهان مراجعه فرمایید. 

    

هاجر دباغی:

به خاطر عرق به سپاهان سفید امضا کردم

به خاطر عرق به تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان قراردادی به مدت سه فصل، سفید امضاء کردم.

هاجر دباغی ملی‌پوش ۲۰ ساله تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان و نامزد برترین گلزن لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در فصل قبل، قرارداد خود را با این باشگاه به مدت سه سال تمدید کرد، وی این قرارداد  را بدون تعیین مبلغ امضا کرده است.  

دباغی چهار سال سابقه حضور در لیگ برتر کشور و همچنین پنج سال سابقه بر تن کردن لباس تیم ملی ایران را در رده‌های مختلف سنی در کارنامه خود دارد.

هاجر دباغی پیرامون تمدید قراردادش با سپاهان گفت: من عرق خاصی به باشگاه فولادمبارکه سپاهان دارم و به خاطر همین قراردادی سه ساله امضاء نمودم و بدون تعیین مبلغ امضا کردم.

گلزن تیم فولاد مبارکه سپاهان درباره فصل گذشته گفت: فصل گذشته سال پر فراز و نشیبی بود که بنده با همکاری دیگر بازیکنان ۳۳ گل برای تیم سپاهان به ثمر رساندم، در برهه‌ای از زمان در فصل گذشته لیگ برتر بخاطر بازی‌های تیم ملی تعطیل می‌شد که به نظر من سال پرباری را فوتبال بانوان کشور پشت سر گذاشت. وی تصریح کرد: با اینکه بنده ۳۳ گل به ثمر رساندم تنها ۷۰ درصد از عملکرد خود راضی هستم، امیدوارم امسال من و دیگر بازیکنان تلاش خود را افزون‌تر کنیم تا در پایان فصل بتوانیم برترین رتبه جدول رده بندی را کسب نمائیم. هاجر دباغی با بیان اینکه فصل جدید لیگ برتر بانوان ۱۹ مهرماه ۹۸ آغاز می شود، بیان داشت: تمرینات تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان آغاز شده و تا به اکنون مشخص نیست که چه بازیکنی از سپاهان می رود و یا چه بازیکنی به تیم اضافه خواهد شد.   ملی پوش فولادمبارکه سپاهان پیرامون مسابقات پیشروی تیم ملی فوتبال بانوان ایران گفت: امسال مسابقات فوتبال غرب آسیا را پیشروی داریم و امیدوارم بهترین نتایج را در این رقابت ها کسب نمائیم. هاجر دباغی در پایان از مسئولان باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به جهت حمایت ویژه از ورزش بانوان به ویژه فوتبال تشکر و قدردانی نمود.