دومین مدال زرین حرفه‌ای گرایی در روابط عمومی به فرزاد ارزانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان، آقای تکنولوژی فولاد ایران اعطا شد.

به گزارش ایلنا، هفتمین کنفرانس ملی حرفه‌ای گرایی در روابط عمومی، با حضور جمع کثیری از فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی ایران در هتل المپیک تهران برگزار شد.

در این مراسم، سید غلامرضا کاظمی دینان، رئیس شورای سیاست گذاری کنفرانس حرفه‌ای گرایی در روابط عمومی مطرح کرد: مهندس ارزانی، مدیرعامل فولاد هرمزگان از معدود مدیرانی است که جایگاه روابط عمومی را به درستی می‌شناسد و به این جایگاه در مجموعه خود بهاء می دهد، اقدامات این مقام قابل تقدیر است.

وی با تقدیر از فولاد هرمزگان به دلیل واقف بودن به جایگاه روابط عمومی و اقدامات تخصصی مطلوب در این زمینه یادآور شد: امید است یک همایش یا سمینار برای مدیران کشور، معاونین و وزرا ترتیب داده شود تا علوم ارتباطات به خوبی برای مدیران تعریف شود.

در این کنفرانس با عنوان روابط عمومی دیجیتال برگزار و اساتید و صاحب نظران ضمن سخنرانی به ارایه مقالات برگزیده پرداختند.  

این گزارش می‌افزاید: در جریان برگزاری هفتمین رویداد ملی حرفه ای گرایی در روابط عمومی، انتخاب و معرفی مدیر نمونه ملی روابط عمومی در حوزه صنعت در بخش مسئولیت‌های اجتماعی از دیگر برنامه‌های این کنفرانس بوده که در این دوره پس از ارزیابی‌های صورت گرفته توسط اعضای شورای سیاست گذاری هفته روابط عمومی ایران  و اعضای شورای سیاست گذاری هفتمین کنفرانس حرفه ای گرایی، فرزاد ارزانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان از شرکت‌های گروه فولاد مبارکه اصفهان، شایسته تقدیر گردیده و در این کنفرانس مدال زرین دومین مدیر ملی  جهادی حرفه‌ای گرایی در روابط عمومی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی را دریافت کرد. تقدیر از خانواده‌های پیشکسوتان عرصه روابط عمومی و ارتباطات به همراه تقدیر از مدیران روابط عمومی منتخب کنفرانس از دیگر برنامه‌های هفتمین کنفرانس ملی حرفه‌ای گرایی در روابط عمومی است. همچنین تجلیل و تقدیر از خانواده‌های مرحوم میرزابابا مطهرنژاد و هوشنگ عباس زاده از پیشکسوتان عرصه روابط عمومی و ارتباطات به همراه تقدیر و تجلیل از  روسای مرکز روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت و وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی، مدیران روابط عمومی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، ایران خودرو، سایپا، کمیته امداد، ذوب آهن اصفهان و فولاد هرمزگان، بیمه سرمد، بانک آینده و شهردای اصفهان از دیگر برنامه های این کنفرانس است.

بر اساس این گزارش:‌ فرزاد ارزانی طی دوره فعالیت خود توانسته با پیشبرد اقدامات مختلف در حوزه مسئولیت اجتماعی موفقیت‌های چشمگیری را از آن شرکت فولاد هرمزگان کند.

این شرکت فعالیت‌های بی شماری در حوزه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد داشته ضمن آنکه در حادثه سیل اخیر نیز کمک‌های شایانی به مناطق سلیزده داشته است. حمایت از توسعه فضاهای آموزشی و مدرسه سازی و همچنین حمایت از نخبگان ادبی و فرهنگی دیگر اقدامات شرکت فولاد هرمزگان بوده که شایسته تقدیر است.

فولاد هرمزگان به عنوان سومین تولید کننده فولاد ایران با ظرفیت یک و نیم میلیون تن به عنوان پیشرفته ترین کارخانه فولادی کشور محسوب می شود، از دیگر افتخارات این شرکت می توان به کسب عنوان پیشرو در بین صد شرکت برتر ایران، کسب عنوان صادرکننده نمونه برای چهارمین سال متوالی، دریافت نشان حمایت از تولید ملی، دریافت تندیس ساخت محصول نوآور براتر ایرانی، کسب تقدیر نامه دو ستاره جایزه ملی تعالی سازمانی ایران، کسب لوح تقدیر رضایت مندی مشتری، کسب گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندکان، واحد نمونه صنعتی استان هرمزگان و کسب سه عنوان برتری کشوری در حوزه روابط عمومی و دریافت جوایز ملی و بین المللی دیگر اشاره کرد.

در این مراسم از ایرج ترابی، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان و رضا صفریان مدیر روابط‌ عمومی فولاد هرمزگان، با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.