دیدار مدیرعامل فولاد مبارکه با رئیس سازمان صمت اصفهان

در دیدار مدیرعامل فولاد مبارکه با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان عنوان شد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با تمام توان در خدمت صنعتگران استان و تسهیل فرایند تولید است.

عظیمیان، مدیرعامل فولاد مبارکه به همراه جمعی از معاونان ومدیران این شرکت،  ضمن دیدار با ایرج موفق، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، راهکارهای حمایت هرچه بیشتر از فعلان اقتصادی و سازندگان داخلی را مورد بررسی و تاکید قرار دادند. 

در این دیدار، مهندس عظیمیان، ضمن آرزوی موفقیت برای آقای موفق، گزارش مبسوطی از عملکرد فولاد مبارکه و برنامه‌های راهبردی این شرکت ارائه کرد.

در این دیدار رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان نیز گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با تمام توان در خدمت صنعتگران استان و تسهیل فرایند تولید است.

وی تصریح کرد:‌ لزوم حمایت از صنعت و تولید داخل و تاثیر فولاد مبارکه بر صنایع بالا و پایین دست ایجاب می‌کند که با تمام توان از این صنعت حمایت کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان ضمن قدردانی از دستاوردهای شرکت فولاد مبارکه در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: باید این دستاوردهای ارزشمند اطلاع رسانی وبا سایر صنایع به اشتراک گذاشته شود.

    

خبرنامه شماره 1135 فولاد منتشر شد

خبرنامه شماره 1135 فولاد در تاریخ 5 مرداد ماه سال جاری چاپ و منتشر شد. برای دریافت فایل آن به سایت اصلی شرکت فولاد مبارکه مراجعه فرمایید.

    

تجلیل از بازنشستگان شرکت فولاد مبارکه

طی مراسمی باشکوه و با حضور جمعی از معاونان و مدیران شرکت فولاد مبارکه از بازنشستگان سال 97 شرکت و خانواده‌های این عزیزان تجلیل شد.

در جریان برگزاری این آئین باشکوه، معاون نیروی انسانی، مدیر امور اداری، رئیس امور فرهنگی و مسئول برگزاری جشن تجلیل از بازنشستگان و رئیس کانون بازنشستگان در خصوص اهمیت برگزاری این جشن سخنرانی کردند. ایاز اسماعیلی، معاون نیروی انسانی و سازماندهی شرکت فولاد مبارکه گفت: برگزاری این جشن ها و استفاده از تجارب همکاران بازنشسته در حوزه‌های مختلف در ارتقای روحیه کارکنان شاغل نیز تاثیر شگرفی دارد، چراکه شاغلان باور خواهند کرد بعد از بازنشستگی هم مورد توجه خواهند بود و تجارب آنها بی استفاده نخواهد ماند.

در این مراسم که در مجموعه فرهنگی- ورزشی فرودس فولاد مبارکه و طی دو شب برگزار شد، ایاز اسماعیلی از بازنشستگان به عنوان گنجینه‌هایی ارزشمند یاد و تصریح کرد: با برگزاری چنین مراسمی تلاش خواهیم کرد تا ارتباط همکاران بازنشسته و خانواده‌های این عزیزان را با شرکت حفظ کنیم و همچنان در کنار آنها باشیم.