در همایش روز صنعت و ‌معدن روی داد

تقدیر از مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان 

در مراسم گرامیداشت روز صنعت و‌ معدن از تلاش‌های فرزاد ارزانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در جهت تحقق برنامه توسعه و افزایش تولید فولاد به میزان ۱۰میلیون تن در استان هرمزگان با اهدای لوح، تقدیر بعمل آمد. 

    

برگزاری اولین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید

اولین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید در تاریخ ٢٧ تا ٣٠ تیرماه ١٣٩٨ در تهران، محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی برگزار می‌شود. بر اساس این گزارش:‌ شرکت فولاد هرمزگان در سالن ٢١ غرفه شماره ٣ مقدم بازدید کنندگان  محترم را به  این نمایشگاه گرامی می دارد .

    

عدم تخصیص مواد اولیه داخلی به واحدهای تولیدی  قابل قبول نیست 

مدرس خیابانی، قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت در امور بازرگانی به همراه همتی، استاندار هرمزگان و قاسمی، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان از شرکت فولاد هرمزگان بازدید کردند. قائم مقام وزیر صنعت معدن و تجارت در امور بازرگانی در حاشیه این بازدید در مصاحبه با روابط عمومی فولاد هرمزگان گفت:صادرات بایستی در راس امور باشد و ما برای رفع موانع صادرات تلاش می‌کنیم . مدرس خیابانی، با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی در تهیه مواد اولیه گفت :عدم تامین مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی  قابل قبول نیست و تامین مواد مورد نیاز باید در اولویت باشد و در صورت عدم تامین به موقع این مواد اولیه  خسارات اقتصادی و اجتماعی خاصی را به بار خواهد آورد . همتی، استاندار هرمزگان نیز در بازید از خط تولید فولاد هرمزگان گفت :همه ما باید از ظرفیت های تولید در استان استفاده کنیم و تلاش کنیم مشکلات واحدهای تولیدی را برطرف کنیم. همتی با اشاره به شعار سال ٩٨ که توسط مقام معظم رهبری نام گذاری شده است تاکید کرد : اگر واحد تولیدی بتواند فعالیت کند چرخ اقتصاد کشور می‌چرخد و ما باید حمایت‌های لازم را از تولید داشته باشیم.

    

فواد هرمزگان  تندیس زرین سرآمدی روابط عمومی را کسب کرد 

در هشتمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان  تندیس زرین دریافت کرد. عصر روز سه شنبه 25 تیرماه در هشتمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران که با هدف سوق دادن روابط عمومی ها به سمت سرآمدی، ارتقا کیفیت فعالیت‌ها و انطباق آن‌ها با استانداردهای یک روابط عمومی سرآمد در ابعاد ساختاری، کارکردی و محتوایی و با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، مدیران و صاحب نظران روابط عمومی کشور در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، از روابط عمومی‌های برتر کشور با اهدا تندیس بلورین، سیمین و زرین تقدیر به عمل آمد.

در این همایش پس از ارزیابی روابط عمومی‌های برتر کشور بر اساس مدل تعالی تخصصی شده EFQM در روابط عمومی شامل ۹ معیار بنیادین سرآمدی و ۸۱ شاخص فرعی، روابط عمومی‌های سرآمد در سه سطح زرین(کسب حداقل ۷۰۰ امتیاز)، سیمین (کسب امتیاز بین ۶۵۱ تا ۷۰۰) و بلورین(کسب امتیاز بین ۵۵۰ تا ۶۵۰) معرفی شدند.