با نگاه حمایتی از صنعت خودرو کشور پشتیبانی کرده‌ایم

مدیر عامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با حضور در غرفه شرکت فولاد مبارکه در چهاردهمین نمایشگاه قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو عنوان کرد: فولاد مبارکه از سال ۹۳ به تولید ورق خودرو رو آورد و این رسالت به شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری سپرده شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه از زمان راه اندازی هر سال در زمینه تولید سیر صعودی داشته ایم تا آنجا که در سال ۹۶ موفق شدیم کل نیازهای ایران خودرو و ساپکو را در  قسمت داخلی بدنه پوشش دهیم و  ۴۰ درصد از تولید ما در حوزه خودرویی توزیع شد. لازم به ذکر است: با وجود مشکلاتی که متاسفانه برای صنعت خودرو کشور به وجود آمده و مشکلاتی که خودروسازها برای پرداخت بدهی هایشان داشته اند، همچنان سفارشات و همکاری‌های ما ادامه داشته است. در حال حاضر در حال گسترش فضای کاریمان هستیم و در گام نخست، تلاش داریم با اعمال اصلاحات در خط تولید، بدنه رویه ی خودرو را تولید کنیم و با وجود مشکلات به وجود آمده به جهت تحریم ها با بومی سازی و استفاده از توان داخلی به دنبال توسعه کیفیت و تامین نیازهای خودروسازهای کشور هستیم.

    

امیدوارم با قهرمانی دل هواداران را شاد کنیم

همه‌ بازیکنان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با تمام وجود تلاش می‌کنند، امیدوارم در پایان فصل قهرمان شویم تا دل هواداران شاد شود.

مهدی کیانی کاپیتان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اظهار کرد: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و باید این روند را ادامه دهیم و اکنون صحبت در مورد قهرمانی خیلی زود است، در تیم ما همه‌ بازیکنان با تمام وجود تلاش می‌کنند و امیدوارم در پایان فصل قهرمان شویم تا دل هواداران شاد شود چراکه تیم ما شایسته قهرمانی است.

وی با اشاره به پیروزی دو بر صفر طلایی پوشان مقابل تراکتورسازی در هفته دهم لیگ برتر کشور گفت: از قبل می‌دانستیم بازی سختی مقابل تراکتور داریم، ولی در ورزشگاه نقش جهان که ورزشگاه خانگی ما محسوب می شود، محکوم به پیروزی بودیم، در حالیکه در دو بازی قبلی هم امتیازهای حساسی را از دست داده بودیم و باید تراکتور را شکست می‌دادیم، بازی با شاگردان دنیزلی یک بازی شش امتیازی برای سپاهان بود که خوشبختانه با کسب سه امتیاز برای ما به پایان رسید.

کیانی در مورد تقابل با تیم سابقش (تراکتورسازی تبریز) خاطر نشان کرد: خاطراتی از بازی در تبریز دارم که فراموش‌شدنی نیستند، ۱۱ سال در تبریز فوتبال بازی کردم، هیچوقت تصور نمی‌کردم مقابل تراکتور بازی کنم، ولی فصل گذشته شرایطی به وجود آمد که این تیم را ترک کردم.

کاپیتان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: در این سال‌ها هم با خیلی از کم و کاستی‌ها ساختم و هیچ وقت برای تراکتور حاشیه درست نکردم، در نهایت شرایط طوری شد که از این تیم رفتم، الان هم پیراهن سپاهان را بر تن می‌کنم و خیلی خوشحالم که برای این تیم بزرگ بازی می کنم.

کیانی در پایان پیرامون عدم دعوتش به تیم ملی فوتبال ایران افزود: آرزوی هر بازیکنی است که برای تیم ملی کشورش بازی کند، ولی من در این سال‌ها به اردوی تیم ملی دعوت نشدم، حتماً دلیلی دارد که دعوت نشدم و نمی‌دانم چه باید بگویم. خیلی‌ها به من می‌گویند مستحق حضور در تیم ملی هستم، ولی کادر فنی تیم ملی نظر دیگری دارد.