همزمان با هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

دیدار با خانواده شهدا

همزمان با هفته دفاع مقدس، نمایندگان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان، فرماندار و نماینده شهرستان مبارکه با پدر شهیدان ضیائی( مجید، اصغر، خدابخش، محمد ) و پدر شهیدان زینلی ( شعبانعلی، اکبر ، اصغر ) دیدار کردند.

همچنین در این هفته همایش بزرگ رزمندگان، جانبازان و ایثارگران شهرستان مبارکه برگزار شد.

    

رشد تولید فولاد مبارکه در شش ماهه نخست امسال

مهندس عظیمیان، مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: توجه به ایمنی و کاهش حوادث از جمله اقدام های مثبتی است که در فولاد مبارکه انجام شده به طوری که شاهد کسب رکورد کمترین میزان حوادث ایمنی هستیم.

وی ادامه داد: تولید فولاد مبارکه در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد همراه بوده به طوری که درصد تحقق برنامه تولید فولاد خام شش ماهه در گروه فولاد مبارکه شامل فولاد مبارکه، سبا و هرمزگان به ۱۰۹ درصد رسیده است.

    

مدافع تیم ملی فوتبال ایران در سپاهان

فاطمه عادلی مدافع تیم ملی فوتبال ایران به تیم بانوان فولاد مبارکه سپاهان پیوست.

فاطمه عادلی سابقه قهرمانی با تیم آینده سازان میهن نجف آباد در لیگ برتر ایران و همچنین سابقه حضور در تیم های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ایران را در کارنامه دارد. این بازیکن اصفهانی که دو فصل گذشته پیراهن دیگر تیم همشهری یعنی ذوب آهن را بر تن کرده بود با عقد قراردادی به مدت یک سال به جمع طلایی پوشان اصفهانی پیوست.  عادلی پیرامون پیوستن به سپاهان، گفت: از سوی باشگاه فولادمبارکه سپاهان از دوسال پیش پیشنهاداتی داشتم، اما ترجیح دادم چالش هایی که در ذوب آهن وجود دارد را تجربه کنم و بعد از آن به یک تیم بزرگتر بروم و امسال تصمیم گرفتم به تیم بزرگ فولادمبارکه سپاهان اضافه شوم. وی پیرامون سرمربی تیم سپاهان اظهار کرد: در تیم ذوب آهن برای بیان محمودی بازی کرده ام، مهم هم نتیجه گیری تیم است، باید در هرشرایطی در اختیار مربی و تیم بود و با تمام توان در اختیار تیم باشیم .

فاطمه عادلی پیرامون تمرینات سپاهان گفت: اکنون در فاز بدنسازی هستیم و در هفته آخر به تمرینات تاکتیکی می پردازیم، در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان امکانات بسیار عالی است و سال گذشته نیز امکانات خوبی را در اختیار تیم بانوان قرار داده شد، به هواداران تیم سپاهان قول می دهم که تمام تلاش خود را برای تیم انجام دهم.

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان در پایان پیرامون ورود بانوان به ورزشگاه ها برای تماشای فوتبال آقایان، گفت: این حق طبیعی زنان است که برای تماشای فوتبال به ورزشگاه ها بروند، من یکی از زنانی بودم که برای بازی تیم ملی با بولیوی به ورزشگاه آزادی رفتم، تجربه ای بسیار شیرین و هیجان انگیز بود.