مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه:

تولید و صنعت، خط اول جبهه اقتصاد مقاومتی است

مهندس عظیمیان، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، در جریان بازدید از واحد کنترل مواد، شامل بخش واردات و انبارها و کنترل موجودی، بر اهمیت تداوم تأمین قطعات و مواد موردنیاز خطوط تولید تأکید کرد.

 وی ضمن قدردانی از کارکنان این مدیریت گفت: در شرایط فعلی به‌یقین خطوط تولید و صنعت، خط اول جبهه اقتصاد مقاومتی هستند؛ از این‌رو باید همانند سربازان جان ‌بر کف به‌گونه‌ای عمل کنیم که تولید همچنان تداوم داشته باشد و نیاز صنایع پایین‌دست تأمین شود. به خاطر داشته باشیم تداوم تولید، «رونق تولید» را تضمین می‌کند.

مدیر عامل فولاد مبارکه در این بازدید، ضمن دیدار با کارکنان، رهنمودهای لازم برای پشتیبانی خطوط تولید و استفادۀ حداکثری از موجودی‌های انبارهای شرکت را ارائه کرد.

در جریان این بازدید، مهدی کفایت، مدیر کنترل مواد، گزارش کاملی از اقدامات این واحد جهت تأمین حداکثری نیاز خطوط تولید ارائه کرد که موردتوجه مدیرعامل قرار گرفت.

    

انتصابات جدید در شرکت فولاد مبارکه

طی احکامی جداگانه از سوی مهندس حمیدرضا عظیمیان مدیر عامل فولاد مبارکه، آقایان سید مهدی نقوی به سمت معاون تکنولوژی شرکت فولاد مبارکه و مصطفی عطایی‌پور به سمت مدیر مجتمع فولاد سبا منصوب شدند.

همچنین از زحمات آقایان منوچهر نیکفر و احمد احمدیان تقدیر شد.

    

انتصابات جدید در شرکت فولاد هرمزگان 

 طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان؛ مهندس کیکاووس ندایی به سمت سرپرست معاونت منابع انسانی منصوب شد .

 در بخشی از این حکم آمده است: 

به موجب این حکم به سمت سرپرست معاونت منابع انسانی منصوب می گردید تا با حفظ ارزش های اسلامی، رعایت کرامت انسانی، وجدان کاری و بر پایه نظم و انضباط اجتماعی و اقتصادی که از اصول مدیریت در شرکت فولاد هرمزگان است، انجام وظیفه نمایید. همچنین مهندس فرزاد ارزانی، طی حکم جداگانه ای مهندس محسن زنگنه پور را به عنوان مشاور ارشد مدیر عامل منصوب کرد، در بخشی از این حکم آمده است:  امید است با استفاده از پشتوانه تجربی و علمی مؤثر و‌مفید خود و سرلوحه قراردادن راهبرد تدبیر، توکل و‌ تلاش در جهت تحقق هر چه بیشتر اهداف شرکت مجدانه کوشش نمایید.

    

اینفوگرافی میزان رشد و روند صعودی تولید شرکت فولادمبارکه

در این اینفوگرافی میزان رشد و روند صعودی تولید و فعالیت توسعه ای شرکت فولاد مبارکه و تاثیرگذاری این مجموعه در روند رتبه بندی جهانی فولاد ایران را مشاهده می‌کنید.