شیمیدر قهرمان غرب آسیا

در روز پایانی مسابقات بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا که در شهر بغداد عراق جریان داشت، تیم شیمیدر نماینده کشورمان به مصاف نفت بغداد، میزبان مسابقات رفت که در این دیدار موفق شد حریف خود را با نتیجه ۶۶ و ۵۸ از پیش رو بردارد. شیمیدر با این نتیجه چهارمین برد پیاپی خود را جشن گرفت و به مقام قهرمانی رسید. پتروشیمی دیگر نماینده کشورمان هم در جایگاه دوم ایستاد و نفت بغداد سوم شد.

    


گرگان، برنده دیدار مهم

هفته هجدهم و پایانی مسابقات بسکتبال باشگاه‌های کشور با سه دیدار برگزار شد. مهم‌ترین دیدار این هفته در سالن امام خمینی (ره) و میان تیم‌های شهرداری گرگان و نفت آبادان برگزار شد که طی آن گرگانی‌ها به برتری ٧٦ بر ٥٨ دست یافتند. در این هفته از مسابقات تیم ذوب‌آهن که در اصفهان میزبان پگاه بود موفق به کسب برتری ٨٠ بر ٧٣ شد. همچنین تیم رعد پدافند هوایی شکست ٦٠ بر ٥٨ را به تیم نیروی زمینی تحمیل کرد. این نخستین برد رعد پدافند در این فصل از مسابقات بود. تیم پتروشیمی در این هفته از مسابقات با قرعه استراحت روبه‌رو بود ضمن اینکه دیدار تیم‌های شیمیدر و آویژه صنعت به دلیل حضور شیمیدر در مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا با تاخیر برگزار می‌شود.

    


باخت مدعی قهرمانی

مسابقه اول فینال رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران بین تیم‌های والیبال شهرداری ورامین و سایپا تهران برگزار شد که این مسابقه با نتیجه سه بر یک به سود سایپا خاتمه پیدا کرد. فینال لیگ برتر والیبال به صورت دو از سه برگزار می‌شود، یعنی روزهای پنجشنبه ۲۳ اسفند و یکشنبه ٢۶ اسفند دو تیم والیبال شهرداری ورامین و سایپا تهران با یکدیگر مسابقه می‌دهند و تیمی قهرمان مسابقات می‌شود که هر دو مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذارد و اگر هر تیم یک مسابقه را برنده میدان باشد، قهرمان لیگ دوشنبه ٢٧ اسفندماه مشخص می‌شود.