به سهراب رای بدهید

طبق روال هر سال فدراسیون جهانی وزنه‌برداری با برپایی یک نظر سنجی مردم را به انتخاب بهترین وزنه‌بردار سال ترغیب کرد. کاربران می‌توانند با نظرات خود بهترین وزنه‌بردار سال 2018 را انتخاب کنند. این نظرسنجی در حالی در سایت فدراسیون جهانی وزنه‌برداری آغاز شده که سهراب مرادی از ایران هم جزو کاندیداهاست و برای به دست آوردن این عنوان باید با چهار وزنه‌بردار دیگر به رقابت بپردازد. آخرین مهلت شرکت در این نظرسنجی تا ۳۱ ژانویه ۲۰۱۹ است و سهراب مرادی برای رسیدن به این عنوان به حمایت مردم نیاز دارد. از این‌رو کاربران می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی https://www.iwf.net/best-lifters-2018/  در این نظرسنجی شرکت کنند.

    


نابودگر اردونشین می‌شود

اردوی تیم ملی تکواندو برای حضوری موفق در مسابقات قهرمانی جهان که 25 تا 29 اردیبهشت در منچستر انگلیس برگزار می‌شود، از شنبه 29 دی در مرکز جهانی تکواندو آغاز خواهد شد. از این رو فریبرز عسکری بعد از انتخابی تیم ملی لیست اردونشینان را اعلام کرد. در این لیست نام مهدی خدابخشی که به خاطر مصدومیت در انتخابی شرکت نکرد هم دیده می‌شود. خدابخشی که در جریان برگزاری مسابقات آزاد کشوری از ناحیه دست آسیب دیده بود با نظر پزشک متخصص جواز حضور در اردو را کسب کرد تا در کنار حمیدرضا صدری، علی صالحی، آرمین هادی‌پور، آرش صلاحی‌نژاد، ابراهیم صفری، محمدحسن پلنگ افکن، حسین طالب‌پور،  محمدکاظمی، سروش احمدی، حمیدرضا هادیان، آریان محمدی، امیرحسین خانلو، محمدمهدی عمادی، اسماعیل مردانی، میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی، سیداحمد خسروفر، امیررضا نیک‌سیرت، علی اشکوریان، محمدحسین یزدانی، مهدی جلالی، عرفان ناظمی، مهران برخورداری، محمدعلی خسروی، محمدرضا خانی، امیدرضا چیت‌ساززاده، نیما مهرعلی، علی نجفی، سعید رجبی، سیاوش فخرایی، سجاد مردانی و حسین قربان‌زاده تمرین کند. حالا فقط تصمیم‌گیری درباره فرزان عاشورزاده مانده که کادر فنی آن را به جام ریاست فدراسیون جهانی در اسفند موکول کرده است.

    


ایگور آمد

ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال بعد از اینکه مورد غضب احمد ضیایی رییس سابق فدراسیون قرار گرفت، با روی کار آمدن افشین داوری، آغوش سرپرست را روی خودش باز دید تا با حمایت تمام و کمال او به ایران بازگردد. ایگور بعد از مکاتبات فراوان درنهایت بامداد روز چهارشنبه به همراه فرزند خود وارد تهران شد تا جلسات هماهنگی را از سر گیرد. ایگور بعد از ظهر روز چهارشنبه با حضور در دفتر افشین داوری به بررسی برنامه‌های تیم ملی و بحث در خصوص اتفاقات پرداخت و قرار بود سری هم به لیگ بزند. او در حالی کارهایش در ایران را برنامه‌ریزی کرده که ضیایی به او پیغام داده بود به ایران نیاید. در هر حال باید دید ایگور که بین خواستن و نخواستن دو مسئول قرار گرفت، چه تصمیمی خواهد گرفت.

    


تصمیم سخت!

شاید بتوان گفت دیدار تیم‌های والیبال پیام مشهد و خاتم اردکان در هفته شانزدهم لیگ، در راس مسابقات جنجالی این فصل از مسابقات قرار گرفته است. تا حدی جنجالی که کمیته انضباطی فدراسیون که دست به رای است و بعد از هر جلسه‌ای تا آخر همان شب رای خود را صادر می‌کرد، هنوز هیچ رایی درباره این بازی صادر نکرده است. دیداری که نیم‌تمام باقی ماند و تکلیفش معلوم نیست.

    


سفری که بازتاب ندارد

در حالی مجید کیهانی، رییس فدراسیون دوومیدانی روز شنبه با عنوان «حضور در نشست روسای فدراسیون‌های آسیایی» راهی اردن شد که با وجود گذشت بیشتر از پنج روز از این سفر هنوز هیچ خبر یا عکسی از حضور وی در این اجلاس تا دیروز ظهر منتشر نشده بود. این در حالی است که هیچ خبری هم از برگزاری اجلاسی که سایت فدراسیون دوومیدانی از آن نام برده در سایت کنفدراسیون آسیا دیده نمی‌شود. پیش از این برخی از مربیان، پیشکسوتان و ورزشکاران دوومیدانی نسبت به سفرهای زیاد کیهانی در دو،سه سال گذشته انتقاد کرده بودند.