حدادی به CBA برمی‌گردد

حامد حدادی که مدتی بود خبری از عقد قرارداد او در رده باشگاهی نبود، سرانجام با تیم نانجینگ چین که بهنام یخچالی هم در آن عضویت دارد، به توافق رسید. سایت‌های چینی این خبر را اعلام کردند و نوشتند ستاره 34 ساله ایران با این تیم چینی توافق کرده است. همچنین شماره‌ای از پیراهن وی نیز منتشر شده است. یخچالی پیش از جام جهانی 2019 با این تیم چینی قرارداد بسته بود. حدادی فصل گذشته نیز برای مقطعی در لیگ چین بازی کرد و سپس به شانفیل لبنان رفت. او سابقه چهار سال حضور در تیم سچوآن را هم در کارنامه دارد.

    

هوگوپوشان هنوز امتیاز می‌خواهند

تیم ملی تکواندو کشورمان به منظور حضور در هجدهمین تورنمنت بین‌المللی صربستان بلافاصله پس از مرحله سوم مسابقات گرندپری، راهی این کشور شد و پنجم آبان رقابت‌های خود را در این رویداد آغاز می‌کند. شاگردان فریبرز عسکری که در سال المپیک دنبال امتیازات لازم جهت کسب سهمیه هستندف برای کسب امتیاز در راستای ارتقای رنکینگ المپیک‌شان در این تورنمنت شرکت می‌کنند. آرمین هادی‌پور (58- کیلوگرم)، فرزان عاشورزاده (63- کیلوگرم)، سروش احمدی (68- کیلوگرم)، میرهاشم حسینی (74- کیلوگرم)، سجاد مردانی (87+ کیلوگرم) و سعید رجبی (87+ کیلوگرم) هوگوپوشان اعزامی به این رویداد هستند. این مسابقات G1 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 10، 6 و 3.60  امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

    

هزینه‌های گزاف میزبانی کشتی

مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در سال 2019 در حالی‌ طی روزهای 9 و 10 آذرماه به میزبانی ایران برگزار خواهد شد که پس از کش وقوس‌های فراوان میزبانی این مسابقات به دلیل مخالفت اتحادیه جهانی کشتی از بندر ماهشهر گرفته و به تهران و ورزشگاه آزادی سپرده شد. گفته می‌شود بر اساس اعلام اتحادیه جهانی کشتی حدود 140 هزار فرانک سوئیس هزینه میزبانی این مسابقات خواهد بود. حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی درباره هزینه‌های این میزبانی گفت:«مشکلی برای میزبانی وجود ندارد و با جذب حامیان مالی تمام هزینه‌ها توسط اسپانسر تقبل خواهد شد.»  اما درخواست اجاره 200 میلیون تومانی ورزشگاه آزادی برای دو روز میزبانی، موضوعی است که فدراسیون را دچار مشکل کرده است. فدراسیون کشتی قصد دارد تیم‌های خارجی را با توجه به نزدیکی هتل المپیک به مجموعه ورزشی آزادی، در این هتل مستقر کند اما مدیریت این هتل نیز در دست پیمانکار بخش خصوصی است و به همین دلیل فدراسیون مجبور است هزینه گزافی را برای استقرار تیم‌ها در هتل المپیک بپردازد.

    

امروز؛ قرعه‌کشی لیگ والیبال

در روزهای بلاتکلیفی والیبال و اینکه شنیده می‌شد ممکن است خبری از لیگ برتر این رشته نباشد، سرانجام امروز قرار است قرعه‌کشی این رقابت‌ها برگزار شود. قرعه‌کشی که تعداد تیم‌هایش کاهش چشمگیری داشته و با حضور تنها هشت تیم انجام می‌شود! این مراسم امروز از ساعت ۱۴ و در محل فدراسیون با حضور مدیران عامل، سرپرستان و سرمربیان تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها برگزار خواهد شد. تیم‌های پیکان، راه‌یاب ملل مریوان، سایپا، شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین، فولاد ایرانیان سیرجان و فولاد سپاهان، هشت تیم حاضر در رقابت‌های لیگ برتر والیبال هستند. لیگ برتر والیبال از هشتم آبان آغاز می‌شود و با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی سازمان لیگ با سرمربی تیم ملی، ۲۴ آذر پایان نیم‌فصل اول این رقابت‌ها خواهد بود. بنا بر اعلام سازمان لیگ فدراسیون والیبال تیم‌های پیکان، راه‌یاب ملل مریوان، سایپا، شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین، فولاد ایرانیان سیرجان و سپاهان، هشت تیمی هستند که در رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران حضور خواهند داشت. فدراسیون والیبال در حالی این خبر را در خروجی خود قرار داده که نام تیم‌هایی همچون خاتم اردکان، شهداب یزد، دورنای اورمیه، پیام مشهد و کاله برای حضور در لیگ برتر والیبال دیده نمی‌شود. این تیم‌ها همگی در فصل نقل و انتقالات فعال بوده و این روزها درگیر برگزاری بازی‌های دوستانه هستند.