گلف‌بازی سرمربی پرسپولیس

گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با حمید عزیزی، رییس فدراسیون گلف در مجموعه ورزشی انقلاب به بازی گلف پرداخت. کالدرون مربی ۵۹ ساله آرژانتینی با سابقه زیاد در فعالیت در تیم‌های حوزه خلیج فارس، نامی آشنا برای فوتبالدوستان ایرانی محسوب می‌شود؛ او که سابقه حضور در تیم مطرحی همچون الهلال را در کارنامه دارد، توانسته با این تیم قهرمان لیگ عربستان و جام حذفی این کشور شود. او همچنین توانسته با الاتحاد نیز قهرمانی در لیگ عربستان را تکرار کند و با این تیم به مقام نایب‌قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۰۹ برسد.

    

شکست هندبال در انتخابی المپیک

در ادامه رقابت‌های مرحله گروهی هندبال انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، تیم ملی هندبال کشورمان به مصاف تیم قدرتمند بحرین رفت و بار دیگر مغلوب این تیم شد. شاگردان علیرضا حبیبی نیمه اول این دیدار را با نتیجه ۱۳ بر ۱۵ در حالی به رقیب خود واگذار کردند که در ابتدای این بازی پیشتاز  بوده و در برخی زمان‌ها بازی به صورت تساوی دنبال می‌شد. تیم هندبال کشورمان در پایان با نتیجه ۲۹ بر ۲۶ مغلوب تیم قدرتمند بحرین شد. تیم ملی هندبال کشورمان که در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های کره جنوبی، بحرین و کویت همگروه است پیش از این برابر کره جنوبی مقتدرترین تیم قاره آسیا در المپیک به برتری رسیده بود. هندبالیست‌های کشورمان در ادامه این رقابت‌ها فردا سه‌شنبه ۳۰ مهرماه ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف تیم کویت می‌روند. هندبال کویت که سال‌ها یکی از تیم‌های مطرح قاره آسیا بود به دلیل تعلیق چند سالی از هندبال دور بوده است. رقابت‌های هندبال انتخابی المپیک در قاره آسیا و در بخش مردان با حضور هشت تیم از ۲۶ مهرماه الی پنج آبان در دوحه قطر برگزار می‌شود و تیم قهرمان آن سهمیه حضور در بازی‌های المپیک توکیو را به دست خواهد آورد.

    

کیانوش کوتاه آمد

پس از اینکه کیانوش رستمی وزنه‌بردار پرحاشیه تیم ملی در مورد کسب مجوز المپیک در مسیر دشواری قرار گرفت، به نظر می‌رسد پس از مدت‌ها نسبت به مواضع خود نیز عقب‌نشینی کرده است چراکه در مسابقات پرو قرار است مربی تیم ملی او را همراهی کند. کیانوش رستمی قرار است در مسابقات گزینشی پرو شرکت کند و برخلاف مسابقات قبلی که همیشه برادرش به عنوان مربی کنارش بود، در این مسابقات علی جباری مربی تیم ملی او را همراهی خواهد کرد. مسابقات پرو ۸ تا ۱۰ نوامبر (۱۷ تا ۱۹ آبان) برگزار می‌شود. کیانوش رستمی برای گرفتن سهمیه المپیک امتیازهای زیادی را از دست داده است و همین مساله کار را برای او سخت کرده است.

    

ایگور  با  لیگ می‌آید

قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه با حضور تیم‌های پیکان، سایپا، شهرداری ورامین، شهرداری ارومیه، گل گهر سیرجان، مریوان، فولاد سپاهان و شهرداری گنبد برگزار می‌شود. منوچهر پورحسن، رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت:«تا امروز 8 تیم با بازیکنان و کادر فنی فصل گذشته خود تسویه‌حساب کرده‌اند و شرایط حضور در لیگ برتر را دارند. جلسه قرعه‌کشی لیگ روز چهارشنبه برگزار می‌شود و ممکن است چند تیم دیگر هم در این فاصله تسویه حساب کنند.» وی ادامه داد:«مشغول رایزنی با سرپرست فدراسیون هستم تا در مورد تیم‌هایی که بعد از موعد مقرر، اعلام آمادگی می‌کنند، تصمیم بگیریم که آیا لیگ را با همین 8 تیم برگزار کنیم یا خیر. به نظر می‌رسد تیم‌ها از والیبال اشباع شده‌اند که تمایلی برای حضور در لیگ ندارند.» همچنین قرار است ایگرو کولاکوویچ سرمربی تیم ملی که بلافاصله بعد از جام جهانی به مرخصی رفت، اوایل آذر به ایران بیاید تا لیگ را زیر نظر بگیرد. همچنین تیم ملی والیبال ایران باید در دی‌ماه در رقابت‌های انتخابی المپیک به میزبانی چین به مصاف حریفان خود برود و اردوهای این تیم نیز باید به‌زودی برگزار شود.