مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش:

صدا و سیما حلقه اتصال مردم و سازمان منطقه آزاد کیش است

مظفری نقش صدا و سیما درتعامل سازنده با مردم و پیشبرد اهداف سازمان را بسیار موثر بر شمرد. به گزارش ایلنا، دکتر غلامحسین مظفری مدیر عامل سازمان، در گفتگوی تلویزیونی با شبکه کیش، ضمن تبریک روز ملی صدا و سیما، انعکاس اخبار و اتفاقات خوب جزیره کیش را مرهون تلاش موثر صدا و سیما دانست و گفت: با توجه به شمار فراوان رویداد های ملی و بین المللی در کیش ، استقرار صدا و سیمای مرکز کیش مزیت مناسبی برای انعکاس گسترده این رخداد ها در سطح ملی و بین المللی است . مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین به نقش موثر صدا و سیما در تعاملات اشاره کرد و گفت: صدا و سیما امین ترین سیستم ارتباط ما با سرزمین اصلی و فضای بین الملل است و همچنین حلقه ارتباطی مردم با سازمان منطقه آزاد کیش بوده و نظرات و خواسته های ساکنان را به سازمان منتقل می کند. وی باتاکید بر استفاده بهینه سازمان از این فرصت تعاملی افزود: مدیران و مسئولان این مجموعه و همچنین شرکت های تابعه باید با انتقال صادقانه اخبار و فعالیت های انجام شده ازطریق صدا و سیما اطلاع رسانی به موقع داشته باشند . در این روند هیچ بهانه ای برای امتناع از برقراری ارتباط با صدا و سیما پذیرفته نیست و باید از این کانال پاسخگوی مردم باشیم. دکتر مظفری گفت: برای عملکردی موفق باید شنونده خوبی برای ایده‌ها و توصیه ها باشیم و انتقاد های سازنده و منطقی را بپذیریم . در ادامه این گفتگو دکتر مظفری درخصوص ایده جزیره بدون پلاستیک و مقوله بازیافت در جزیره کیش سخن گفت. به گفته دکترمظفری، بازیافت یکی از ضرورت های در حال پیگیری درجزیره کیش است و طبق آخرین اطلاعات، شرکت عمران،آب و خدمات برای تعبیه دستگاه زباله سوز استاندارد در کلاس جهانی مذاکرت مستمری با سرمایه گذار داشته و اجرای این طرح به مرحله قرار داد رسیده است. وی همچنین از فعالیت تیم مطالعاتی متشکل از کارشناسان دانشگاه‌های برتر کشور برای بررسی و اجرای طرح تبدیل محیط 20 هکتاری دپوی نخاله ها به یک مکان گردشگری در کیش خبر داد.

    

انتصاب سرپرست جدید در شرکت عمران، آب و خدمات کیش 

بابک خالقی سرپرست معاونت مالی و اداری شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش شد. به گزارش ایلنا، با ابلاغ مهندس مقدس زاده مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، مهندس بابک خالقی به عنوان سرپرست معاونت مالی و اداری این شرکت منصوب شد. در حکم مهندس مقدس زاده خطاب به مهندس خالقی آمده است: با توجه به سوابق و تجارب جنابعالی ، به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت مالی و اداری شرکت منصوب می شوید. امید است با استعانت از پروردگار متعال،  در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

    

آغاز تمرینات غواصی ارتش‌های جهان در آب‌های خلیج فارس 

تیم‌های غواصی عمق ارتش های جهان از روز گذشته هشتم مرداد تمرینات خود را در آب های کیش آغاز کردند.  به گزارش ایلنا؛ در آستانه مسابقات غواصی عمق ارتش های جهان ۲۰۱۹ که به میزبانی نیروی دریایی ارتش ایران در آب هایی نیلگون خلیج فارس و جزیره کیش برگزار می‌شود، تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها تمرینات خود را در بخش‌های مختلف آغاز کردند. بر اساس این گزارش غواصان ۱۰کشور منتخب دنیا از ۱۳ الی ۲۳ مرداد در مسابقات غواصی عمق ارتش های جهان به میزبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جزیره کیش به مصاف هم می‌روند.