زیر نظرِ مجید صالحی به تازگی در دسترس کاربران قرار گرفته و عجیب این‌جاست که همه از روشنفکر و عامه بگیرید تا چپ و راست از فیلم ناراضی‌اند، برخی از نقدها راجع به «زیرنظر» را اینجا آورده‌ایم.

خبرگزاری تسنیم درباره فیلم نوشته: «چیزی که در «زیرنظر» دیده می‌شود در یک طرف شوخی‌های جنسی فراوان خصوصاً با استفاده از کلمه «سوراخ» است. جدای از آن سکانس بستن دکمه شلوار حامد توسط امید یکی اززشت‌ترین تصاویری است که سینمای ما به خود دیده است؛ سکانسی که مشخصاً شبیه فیلم بزرگسالان ساخته شده است تا بیشتر بفروشد.

متأسفانه باید گفت این تنها بخش مبتذل فیلم نیست و آموزش گام به گام استعمال مواد مخدر در قاب بسته یکی از جدیدترین نکات منفی است که سینمای ما در روزهای ابتذال شاهد آن است. صحنه‌ای که حامد، امید و ایرج آماده می‌شوند تا مواد مصرف کنند. در ترسیم قدم به قدم آن در سینما باعث می‌شود که هر لحظه به خود بگوییم که الان تمام می‌شود و دیگر ادامه پیدا نمی‌کند، اما این سکانس تا لحظه شروع مصرف ادامه پیدا می‌کند. مسخره‌تر آنکه لحظه‌ای که حامد سیگاری را روشن می‌کند پشت به دوربین است اما چنین سکانسی باید آنقدر شفاف ضبط شود.»

جمشید خاوری در شایان‌فیلم می‌نویسد:« فیلمنامه کاملا روی هواست. قصه، انسجام ندارد. اصلا مشخص نمی‌شود چه کسی و چه چیزی «زیرنظر» است. (شاید منظورشان این بوده همه چیز زیر سرِ نظر (سرایدار افغانستانی ساختمان) است!!!) دلیل چند پلانی که از دوربین های مدار بسته نشان داده می‌شود چیست؟ پلیسی که سیدعلی صالحی نقشش را بازی می‌کند چرا مدام ول در ساختمان می‌چرخد؟ تکلیف هارد چه شد؟ بر اساس چه منطقی در آخر، فیلم جنایی می‌شود؟ زنی که مُرده کیست؟ محسن با او چه ارتباطی داشته که ترسیده؟ چرا این مساله هیچ تحرک و هیجانی به فیلم نمی‌دهد؟ چرا عاقبت تکلیفش مشخص نمی‌شود؟ در سکانس پایانی چطور سر و کله پلیس پیدا می‌شود؟ چرا هیچ گرهی را باز نمی‌کنند و چندین چرای دیگر.

تعداد دفعاتی که واژۀ «سوراخ» در فیلم تکرار می‌شود از تعداد سوراخ‌هایی که فیلمنامه از لحاظ تکنیکی دارد بسیار بیشتر است! تقریبا در تمام لحظات فیلم، این کلمه در دهان بازیگران می‌چرخد و انگار تنها ابزارِ فیلمساز برای قصه‌گویی، خنداندن مخاطب، ایجاد موقعیت طنز، انداختن متلک‍‌های جنسی و سر پا نگهداشتن فیلم، فقط همین واژه بوده است»

مووی‌مگ هم در رابطه با فیلم نوشته:«به نظر می رسد که مجید صالحی در نخستین ساخته سینمایی‌اش برای رقم زدن یک فروش عالی عجله زیادی داشته است. از این جهت تا جایی که فیلمنامه ظرفیت پذیرش داشته، تمام دیالوگ‌های اثر را با چاشنی اشارات جنسی به پرده سینما آورده به طوری که به سختی می‌توانید یک خط دیالوگ در فیلم بیابید که در آن خبری از واژه «سوراخ» نباشد.»

آرش پارساپور در سلام سینما اما نظر دیگری دارد، نظری همپای آن‌ها که فیلم را یک کمدی ابزورد موفق می‌دانند:« زیرنظر (که بعد از دیدن فیلم به هوشمندانه بودن اسم‌گذاری آن نیز پی‌ خواهید برد) کمدی بی‌عیب و نقصی نیست ولی از اکثر آثار کمدی اکران شده در سال جاری عملکرد بهتری دارد؛ مجید صالحی جنس کمدی خود را انتخاب کرده و برچسب زدن مبتذل روی اثری که می‌خواهد با خطوط قرمز جنسی شوخی کند، عین همانکاری که بسیاری از طنازان و شاعران کشورمان در طول تاریخ انجام داده‌اند، محلی از اعراب ندارد. فیلم زیرنظر راه خودش را پیدا کرده و آن را با نقص‌هایی دنبال می‌کند ولی در نهایت وقتی به مقصد می‌رسد، اکثر مسافرین خود را راضی نگه می‌دارد.»