روز گذشته تماشاخانه ایرانشهر میزبان اختتامیه جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی بود.

در مهمترین بخش‌های این جشنواره در بخش عکس تندیس به فائزه کرم نوری برای نمایش «پاپ ژپتو»، در پوستر محمدعلی فقیهی برای نمایش «مورچه‌ها»، در ماکت مهسا اسمعیل‌زاده برای نمایش «جن‌زدگان»، در اسکیس صحنه کیمیا فتاح‌الجنان برای نمایش «ستوان اینیشمور» و کیمیا توکل‌نیا برای نمایش «ریچارد سوم» رسید.

بخش ترجمه که پس از سال‌ها احیا شد، لوح تقدیر و جایزه نقدی به یاسمن رسولی و محمد اوحدی حائری برای نمایشنامه «گلوریا و شاهزاده هامبورگ» اهدا شد. در بخش پژوهش نیز تندیس به محمد اوحدی حائری رسید. تندیس بخش نمایشنامه به مصطفی فراهانی برای نمایشنامه «شب» رسید. تندیس تجربه‌های اجرا به حسین قاسمی هنر برای نمایش «سایکوسیس» و فرزانه جعفرنیا برای نمایش «همانند» اهدا شد.

مرجان اتفاقیان رتبه اول بازیگری زن برای بازی در نمایش «بعد از افتادن» بود و امیرحسین بریمانی برای بازی در نمایش «شب شک» رتبه اول بازیگری مرد شد. رتبه اول بخش نمایشنامه هم گروه محمد اوحدی حائری، نگین فیروزمنش، شیده غفاریان، سینا شیبانی برای نمایشنامه «سرگذشت یک فعل» بود.  حسین حسینیان برای نمایش «بعد از افتادن» رتبه اول کارگردانی شد. هیات داوران یک جایزه ویژه به نمایش «آسفالت‌کاران» به کارگردانی امین موحدی‌پور اهدا کرد.