روزهای گذشته سالن‌های مختلف تئاتر از تمدید اجراهای خود خبر داده‌اند. تئاتر شهر در صدر اخبار دو نمایش «مرفی» به نویسندگی سپیده ضیایی و کارگردانی نگین ضیایی در تالار سایه  و «کنسرت تئاتر مرگ گرم» به کارگردانی محمدرضا عطایی‌فر در تالار قشقایی را تا چهارم تیرماه تمدید کرده است.

نمایش «مرفی» در شروع تازه‌اش هر روز ساعت ۱۹:۳۰ با مدت زمان ۶۰ دقیقه با بازی حامد ادوای، نیما انصافیان، ساجده حمیدی منزه‌، شادی ضیایی، رضا مرشد، امین موحدی‌پور روی صحنه می‌رود.

نمایش «کنسرت مرگ گرم» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی محمدرضا عطایی‌فر نیز تا روز چهارم تیرماه ساعت ۱۸ به مدت زمان ۱۲۰ دقیقه در تالار قشقایی تئاتر شهر به اجرای خود ادامه می‌دهد. در ایرانشهر نیز اجرای نمایش «سگک» به کارگردانی رضا بهرامی و نویسندگی کهبد تاراج تا هشتم تیرماه تمدید شد. علت تمدید نیز استقبال از نمایش با وجود ظرفیت پنجاه  درصدی سالن‌های ایرانشهر اعلام شده است.  دیگر نمایش موفق تماشاخانه ایرانشهر، «هار» به کارگردانی و نویسندگی حسین پوریانی‌فر نیز برای اجرا تا هشتم تیر تمدید شده است. هر دو این نمایش‌ها در سالن استاد سمندریان روی صحنه می‌روند. نمایش «هار» رأس ساعت 18 در تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود. «سگک» با بازی تینو صالحی، مرجان قمری محمدرضا ایمانیان، سهیل ملکی و حسن تدینی هر روز ساعت 20 روی صحنه می‌رود.

در سالن نوفل لوشاتو نیز نمایش «نشخوار» که با استقبال عمومی روی صحنه رفته است قرار است تا چهارم تیرماه به کار خود ادامه دهد. این اثر محمدحسین اثنی عشری با حضور جمعی کثیری بازیگر، با اقبال عمومی روبه‌رو شده است.

در هفته پیش‌رو اما تالار هنر نیز به گردونه گیشه تئاتر بازمی‌گردد. نمایش «تراژدی زمین و دلقک‌ها» به کارگردانی و نویسندگی  جمال رنجبرزاده و بازی جمال رنجبرزاده حامد نساج بخارایی، سیدعلی پرپنچی، زهرا محمدی، محسن محمدی، مائده کریمی، رویا یکه فلاح، شیوا سلیمی، مصطفی صادقی، متین نوروستا تا دهم تیرماه رأس ساعت 18:30 روی صحنه می‌رود. این نمایش ماجرای دختر و پسریاست  که با کمک دلقک‌ها می‌خواهند دنیا را از نابودی زمین نجات دهند و به دوره ادیسون، نوبل و انیشتین سفر می‌کنند. تالار هنر تماشاخانه تخصصی تئاتر کودک است.

از سوم تیرماه نیز نمایش «اسطرلاب» به کارگردانی صدرا صباحی در سالن ناظرزاده کرمانی ایرانشهر روی صحنه می‌رود. این نمایش که پیشتر در تالار مولوی اجرا شده است، قرار است با تغییراتی تا 20 تیرماه و رأس ساعت 20 روی صحنه رود.

در تالار مولوی کوچک نیز اولین نمایش پس از بازگشایی اخیر روی صحنه می‌رود. «قوی‌تر» استریندبرگ این بار به کارگردانی محسن حاجی‌نوروزی و بازی  سحر بیرانوند و صدرا محمدی هر روز رأس ساعت 19 تا چهارم تیرماه اجرا می‌شود.