با اعلام اداره کل هنرهای نمایشی مبنی بر پایان تعطیلی سالن‌های تئاتر، گروه‌های نمایشی آرام آرام برای اجرای نمایش در تهران و دیگر شهرها آماده می‌شوند. در حالی‌که پیش از این 10 نمایش در تهران فعالیت خود را آغاز کرده بودند، نمایش «خانواده گومیدان» نوشته ژرژ کورتولین با ترجمه داریوش مؤدبیان و کارگردانی مهدی شعبانی از ۲۷ اردیبهشت ماه هر شب ساعت ۲۰ درسالن صنوبر پردیس تئاتر شهرزاد به اجرا در می‌آید.

این اثر ۲ کمدی کوتاه از کورتولین کمدی نویس انتهای قرن ۱۹ و اوایل قرن ۲۰ فرانسه است که بیشتر روی طنز اداری و مناسبات خانواده کار کرده است.

در این اثر نمایشی آیدا پورموسی، احسان رجب زاده، مهناز زینی و مهدی شعبانی به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین احسان رجب‌زاده تهیه‌کنندگی این اجرا را برعهده دارد.

در خلاصه داستان این اثر نمایشی آمده است: مردی که به بهانه آشنایی با یک خانواده می خواهد از آنها استفاده کند و صاحب آن خانه شود در بدو ورود دچار حرکات خیلی عجیب از این خانواده می‌شود و بلاهایی به سرش می آید و ...

علاوه بر این نمایش، «سگ‌زندگی» به کارگردانی  حمیدرضا اسماعیلی و «هجده سالگی» به کارگردانی  فردین رحمانپور در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌روند.