پس از مجموعه آثار محمد رحمانیان با عنوان کنسرت-نمایش و تلفیق موسیقی و اجرای قطعات مونولوگ، بخشی از تولیدات تئاتری و حتی موسیقیایی یک دهه اخیر ایران به این ژانر  نسبتاً ایرانی اختصاص یافته است. در سال‌های اخیر خوانندگان بسیاری از جمله پرواز همای، همایون شجریان و یا حتی علی قمصری برای ارائه آثار خود، به جای کنسرت معمول، در غیاب ژانر تثبیت‌شده‌ای چون اپرا، به سراغ امر نمایش نیز رفته‌اند. این آثار همواره با حواشی بسیاری روبه‌رو بوده‌اند، از جمله «هفت شهر عشق» در سالن اسپیناس پالاس که اجرا نشده تعطیل شد.

با این حال مجموعه تئاتر شهر پس از چند سال دوباره میزبان چنین نمایشی است. کنسرت تئاتر «مرگ گرم» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا عطایی‌فر فروردین سال ۱۴۰۰ در سالن قشقایی تئاتر شهر روی صحنه می‌رود. البته قرار بود این نمایش آذر سال جاری اجرا شود؛ اما تعطیلی سالن‌های نمایشی به دلیل شیوع ویروس کرونا موجب به تعویق افتادن آن شده است.

محسن زرآبادی، زری اماد، محمدهادی عطایی، مهتاب باجلان، علی یعقوب‌زاده، حسین میرزائیان، النا مکاری و علی منفرد از جمله بازیگران کنسرت تئاتر «مرگ گرم» هستند؛ اما نام خواننده یا خوانندگان این اجرا اعلام نشده است. پیشتر محمد رحمانیان با گروه کامکارها تجربه کنسرت-نمایش در سالن اصلی تئاتر شهر داشته است.