آلبوم «همیشه لحظه باران ...» به آهنگسازی بهنام ابوالقاسم و خوانندگی پوریا اخواص که بر اساس ترانه‌های علیرضا کلیایی ساخته‌ شده است، در دسترس عموم قرار گرفت.

آلبوم «همیشه لحظه باران ...» اولین اثر مستقل بهنام ابوالقاسم پیانیست در مسند آهنگساز است که با حضور جمعی از نوازندگان و هنرمندان ایرانی به انجام رسیده است.  پیش‌تر تک آهنگ «کجای جهانی» به آهنگسازی بهنام ابوالقاسم و خوانندگی پوریا اخواص با ترانه‌ای از علیرضا کلیائی در آذرماه منتشرشده بود. «کجای جهانی» دومین قطعه از آلبوم «همیشه، لحظه باران...» است. سال گذشته تک آهنگ «صدای باران باش» از این پروژه منتشر شد که با استقبال علاقه‌مندان مواجه شد. بنا بود که «همیشه، لحظه باران...» اواخر سال گذشته هم‌زمان با آغاز تور اجراهای زنده قطعات این آلبوم منتشر شود که شیوع بیماری «کووید-19» این پروژه را هم مثل بسیاری از فعالیت‌های موسیقایی دیگر به  تعویق انداخت.

پدرام فریوسفی، ویلن، آتنا اشتیاقی، ویلنسل، شروین مهاجر،کمانچه، امیرحسین کیان‌پور،دودوک، در قالب کوارتت مینیاتور و نیلوفر محبی، ویولن، میثم مروستی، ویولن-ویولا، امین عطایی، ویولن-ویولا، رضا فرهادی، کنترباس و پرکاشن، بهتاش ابوالقاسم، پرکاشن و درامز، پیمان حاتمی، اصوات الکترونیک، فریدون بهرامی، سازهای الکترونیک و بهنام ابوالقاسم،پیانو، در قالب نوازنده گروه نوازندگان این آلبوم را تشکیل می‌دهند.

گروه کُر «تنال» به رهبری میلاد عمرانلو هم بخش‌های کرال این اثر را اجرا کردند. میکس و مسترینگ آلبوم را رضا فرهادی برعهده داشته و همچنین ضبط توسط رضا فرهادی و بهنام ابوالقاسم در استودیو کنگان پارسه، کرگدن، انجام‌شده است. طراح گرافیک این آلبوم نیز علی بوستان است. این آلبوم به تهیه‌کنندگی بهنام ابوالقاسم و با سرمایه‌گذاری علیرضا غلامی توسط نشر نوفه منتشر شده است.