ارجاع پرونده تنبیه بدنی دانش‌آموز کارونی به دادگستری 

رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان کارون گفت: پرونده تنبیه بدنی یکی از دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی شهید آیت شماره ۲شهر کوت عبداله از توابع شهرستان کارون به دادگستری ارجاع شد.

به گزارش ایرنا، کاظم باقلائی اظهارکرد: معلمی که گفته می‌شود در روز یکشنبه ۱۲ آبان‌ماه این دانش‌آموز را مورد تنبیه بدنی قرار داده به دادگستری معرفی شده است. او بیان کرد: معلم بعد از این اتفاق به اداره آموزش‌وپرورش احضار شد ولی انجام چنین اقدامی یعنی تنبیه بدنی دانش‌آموز را منکر شد. رئیس اداره آموزش‌وپرورش کارون ادامه داد: تحقیقات لازم با جدیت و برای رسیدگی هرچه سریعتر به این پرونده از روز اول آغاز شده و همچنان ادامه دارد. باقلائی پیش از این در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: این اداره به محض اطلاع از موضوع، پرونده معلم متخلف را به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری ارجاع داده و خارج از نوبت در حال رسیدگی است. تصاویری از کبودی بدن یک دانش‌آموز از شهرستان کارون در فضای مجازی منتشر شده که دلیل آن تنبیه بدنی معلم عنوان شده است. انتشار این تصاویر واکنش مردم و کاربران فضای مجازی را در پی داشته است.

    

هوای پایتخت تا پایان هفته «آلوده» است

معاون پایش و نظارت محیط‌زیست استان تهران از ادامه روزهای آلوده پایتخت تا پایان هفته جاری خبر داد. به گزارش فارس، محمد رستگاری، با بیان اینکه متوسط غلظت آلاینده‌ها در ۲۴ساعت گذشته تا پایان ساعت ۱۱صبح روز گذشته بر روی عدد ۱۲۲متوقف شده است، اضافه کرد: ایستگاه شاخص آلوده در این مدت ایستگاه علم و صنعت بوده است که عدد ۱۵۸را نشان می‌داد. رستگاری با بیان اینکه از ساعات پیش از ظهر دیروز به میزان آلودگی افزوده شده است، اظهار کرد: وارونگی هوا دلیل این تداوم آلودگی است. معاون محیط زیست استان تهران خاطر نشان کرد: این وارونگی تا پایان هفته ادامه دارد، در نتیجه تا پایان هفته هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس باقی خواهد ماند.