خطیب موقت جمعه تهران گفت:‌ سرمایه‌گذاران و آنها که دارند به خاطر خدا پول خود  در کشور به کار گیرند و به خارج نبرند؛ امام زمان می‌بیند و این پولی که خرج می‌کنند برایشان اجر دارد.

آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه‌های نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته تهران با بیان اینکه دولت مشکلات دست و پاگیر را بردارد تا تولید بالا برود و اشتغال و اقتصاد کشور نجات پیدا کند، یادآور شد: این وظیفه همه ما است. برخی مالیات‌ها غلط است برای کسانی که دارند مالیات لازم است؛ باید به آنها که ندارند کمک شود. وزارت اقتصاد باید برای مالیات فکری کند هم فراریان هم آنها که برای مالیات مغازه خود را می‌بندند فکری کنند. دولت، مجلس، قوه قضاییه و ملت همه باید کمک کنند.  وی با بیان اینکه در مشکلات اقتصادی و همه گرفتاری‌ها ملت ایران مقاومت کرد، گفت: این مشکلات هم به زودی تمام می‌شود امروز هم که دشمن مشکلات بیشتری را به ما تحمیل کرده‌اند، به فضل الهی مشکلات برطرف می‌شود، رونق تولید هم همین است باید به تولیدکننده کمک کرد. 

با هر فکر و عقیده‌ای، همصدا با رهبری باشید

امام جمعه موقت تهران با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: قرآن می‌گوید نترسید، با این دشمنان آشتی نکنید حالا که آن جانیان رفتند زندگی دنیا چنین است، نترسید و سستی نکنید مقاومت کنید و دعوت به صلح نکنید و راه آشتی با آنان را باز نکنید شما بالا و بزرگ هستید خدا با شماست برای مقابله و مقاومت که رهبری فرمودند خواستم عرض کنم که این سخن سخنی است که امام از روز اول داشت و این خط امام و راه امام است.