فعال سیاسی اصولگرا گفت: گذر ایام مجادله بین دولت و مجلس را افزایش می‌دهد و به مرور برخی نمایندگان برای رای‌آوری در انتخابات آینده در پوست اپوزیسیون دولت قرار خواهند گرفت.

محمد مهاجری در گفت‌وگو با ایلنا افزود: ما در اواخر سال ۱۴۰۲ انتخابات مجلس را پیش رو داریم. نمایندگان مجلس اگر در مواجهه با این دولتی که امروز دارای ناکارآمدی است، بخواهند وکیل‌الدوله و طرفدار دولت باشند قطعا در حوزه‌های انتخابیه با شکست مواجه خواهند شد. رقبای آن‌ها نقطه‌ ضعف‌های این دولت را می‌شمارند و از نمایندگان فعلی می‌پرسند چرا استیضاح نکردید؟ چرا نظارت نکردید؟

وی تصریح کرد: مجلس به عنوان نهادی که وظیفه نظارت بر قوه مجریه را دارد، کم کم حوصله‌اش از ناتوانی دولت سر می‌رود. بالاخره هشت ماه برای دولت زمان کمی نیست. امروز آقای رئیسی فقط گفتار درمانی می‌کند و اکثر وزرا هم با ناکارآمدی خود به این روند کمک می‌کنند.

مهاجری در پاسخ به این سوال که آقای رئیسی چه کاری باید انجام دهد تا این مشکلات برطرف شود گفت: آقای رئیسی یک کاری را نباید انجام می‌داد و آن این بود که نباید رئیس‌جمهور می‌شد. حالا که آمده هیچ راهی جز آنکه برای آینده دولت فراجناحی تشکیل دهد و کسانی که عاشقان وضع موجود هستند را از دولت کنار گذاشته و آدم‌های دانشگاه دیده، با تجربه و کاربلد را فارغ از آنکه در چه دولت بودند یا نبودند به دولت بیاورد، ندارد.