تتلو توسط دادگاه ایران  تحت تعقیب است 

خبر بازگشت تتلو به ایران در فضای مجازی با حواشی زیادی رو به رو گشت. امیر تتلو که قصد برگشتن به ایران را داشت، تصویر بلیت خود را در صفحه شخصی اش منتشر و عنوان کرد قصد سفر به ایران را دارد. این درحالی است که دادگاه ایران بخاطر رفتارهای عجیب و غریب تتلو او را تحت تعقیب قرار داده و این مرد جنجالی در بازگشت به ایران بازداشت خواهد شد. امیرحسین مقصودلو که با نام هنری «تتلو» در بین مردم شناخته شده است و برای تکمیل آلبوم خود از ایران خارج شده بود، با انتشار خبر بازگشتش به ایران در کانال تلگرام خود سوژه بسیاری از کاربران در صفحات مجازی شد. تتلو هرازگاهی به خاطر کارهای عجیبش در صدر خبرهای جنجالی قرار می گیرد. پس از جنجالی شدن تتو صورتش اکنون سفر بازگشتش به ایران باعث واکنش بسیاری از کاربران شده است. گفته می‌شود به دلیل لغوکنسرتش در گرجستان برنامه سفر به ایران را دارد. تعداد زیادی از کاربران که او را به دلیل توهین هایی که به مردم کرده بود شخصی منفور معرفی کرده بودند از بازگشت او به ایران متعجب شده‌اند و معتقدند به دلیل این که شناسایی صورت او با وجود تتوهای بسیار، دشوار خواهد بود. آنها با انتشار تصویر پاسپورت او، عدم تطابق چهره‌اش با عکس پاسپورتش را به نمایش گذاشته اند.

    


یک دکتر در مرگ تلخ روناک کوچولو گناهکار شد 

دادستان نظام پزشکی استان مرکزی از صدور کیفرخواست پرونده روناک خبر داد. علیرضا محمدی دادستان نظام پزشکی استان مرکزی گفت: با توجه به صدور کیفر خواست پرونده مرگ کودک سه ساله بر اساس نظریه کارشناسی در نظام پزشکی قصور پزشک معالج تشخیص داده شد و برای آن کیفرخواست صادر و به دادگاه بدوی ارجاع داده شد. محمدی ادامه داد: آن بخش از قصور که ناشی از خطای انتظامی پزشک معالج است، سازمان نظام پزشکی بر اساس تصمیم دادگاه با آن برخورد خواهد کرد و بحث مربوط به دیه با توجه به نظریه کارشناسی سازمان در خصوص تعیین نوع و درصد قصور نیز با دادگاه است. وی با اشاره به اینکه نحوه برخورد با پزشک متخلف از جنبه انتظامی بستگی به رأی نهایی دادگاه دارد، خاطرنشان کرد: برخورد نظام پزشکی متناسب با شدت صدمات متفاوت است و از موارد ساده تا شدید که شامل تذکر شفاهی، کتبی، توبیخ کتبی و درج در پرونده، محرومیت از کار و لغو پروانه مطب به مدت سه ماه، یک و یا سه سال و مادام‌العمر است را در برمی‌گیرد. دادستان نظام پزشکی استان مرکزی در پایان گفت: با توجه به اینکه نمی‌دانیم تصمیم قطعی دادگاه چیست نمی‌توان در این مورد تصمیم‌گیری کرد، در واقع با توجه به رسیدگی صورت‌گرفته در دادسرا برای پزشک معالج کیفرخواست صادر کردیم. از لحاظ قانونی نظام پزشکی می‌تواند موضوع رسیدگی را با حضور سه، پنج و یا هفت کارشناس انجام دهد، در این پرونده با حداکثر تعداد کارشناس و با دقت پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت و همه جوانب بررسی و در این رابطه کیفرخواست صادر شد.

    


اعدام قاتل بی رحم سال 95 در زندان شیروان 

توسعه ایرانی: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شیروان از اجرای یک فقره قصاص نفس خبر داد. عبدالرضا هدایتی نیا دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شیروان گفت: حکم قصاص نفس فردی که در سال ۱۳۹۵ مبادرت به قتل یکی از همشهریان خود در شهرستان شیروان کرده بود پس از اجرای تشریفات قانونی و طی مراحل مختلف از جمله وصول پاسخ استیذان رئیس قوه قضائیه و عدم حصول نتیجه از تلاش‌های صورت گرفته برای انجام مصالحه فی مابین ، سحرگاه پنج شنبه هفته گذشته در شیروان اجرا شد. وی درتبیین جریان وقوع قتل گفت: طرفین در سال ۱۳۹۵ با یکدیگر اختلافاتی داشتند که متعاقبا قاتل با نقشه و برنامه قبلی ابتدا مقتول را با خودرو در یکی از خیابان‌های شهر زیر می‌گیرد و سپس با وارد کردن ضربه با جسم سخت به سر، وی را به قتل می‌رساند. هدایتی نیا کنترل نکردن عصبانیت در هنگام تصمیم گیری ، تسویه حساب‌های شخصی و انگیزه‌های انتقام جویانه را از جمله مهمترین علل بروز قتل‌ها در شهرستان شیروان عنوان کرد و گفت: کظم غیظ از طریق آموزش مهارت‌های کنترل خشم، صبر و سعه صدر با تأسی به آموزه‌های دین مبین اسلام، اطلاع رسانی عمومی از طریق صدا و سیما و سایر رسانه‌ها و وسائل ارتباط جمعی نسبت به تبعات منفی بروز و ظهور انگیزه‌هایی که عمدتا بعنوان زمینه‌های اصلی محرک در وقوع قتل‌ها به شمار می‌رود می‌تواند در پیشگیری از وقوع جرم بسیار مؤثر و راه گشا باشد.