پشت پرده مرگ تلخ روناک کوچولو در اراک

دادستان اراک از پلمب مطب مقصر در مرگ روناک خبر داد و گفت: دستگاه قضا منتظر اعلام نظر سازمان نظام پزشکی استان در رابطه با ابعاد این پرونده است.

عباس قاسمی با اشاره به پرونده «قصور پزشکی در مرگ روناک و به کما رفتن امیرعلی» گفت: درحال حاضر پرونده‌ای در این رابطه در شعبه یک بازپرسی اراک تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفته است. وی تصریح کرد: دستگاه قضا منتظر اعلام نظر سازمان نظام پزشکی استان در رابطه با ابعاد این پرونده است. دادستان اراک گفت: دستور پلمب مطب پزشک صادر و تا اطلاع ثانوی از فعالیت پزشک ممانعت به عمل آمده است.

    


اعدام برای دزدان مسلح  پمپ بنزین های کرمان

رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان گفت: سارقین مسلح جایگاه‌های سوخت کرمان به جرم محاربه به اعدام محکوم شدند.

احمد قربانی گفت: سارقین مسلح جایگاه‌های سوخت کرمان به جرم محاربه به اعداممحکوم شدند. وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:در اوایل سال جاری سرقت مسلحانه شبانه از جایگاه‌های سوخت و نیز برخی از منازل در شهر کرمان موجب ترس و وحشت مردم شده بود.

این مقام قضائی تصریح کرد: بلافاصله رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار مرجع قضائی و انتظامی قرار گرفت و نهایتاً با رصد اطلاعاتی و پایش تصویری، اعضای این باند سرقت مسلحانه به نام‌های (ه - ف) و (الف - م) دستگیر شدند. وی افزود: اعضای این باند در تاریخ ۱۷ فروردین ۹۷ شبانه به جایگاه سوخت آفتاب کرمان حمله کرده و ضمن تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت زیاد و تهدید پرسنل مشغول به کار در آن جایگاه، وجوه موجود را سرقت و متواری می‌شوند. قربانی خاطرنشان ساخت:متهمان در دومین عملیات مسلحانه خود در تاریخ ۱۲ اردیبهشت سال جاری مجدداً به همان روش قبلی به جایگاه سوخت ولیعصر کرمان حمله کرده و اقدام به سرقت مسلحانه نموده و نیز مجدداً در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ماه شبانه به منزل یکی از شهروندان در کرمان رفته و بعد از تیراندازی و تهدید اهالی منزل، اموال ایشان را سرقت کرده‌اند. وی ادامه داد:بعد از دستگیری متهمان، یک قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف که مورد استفاده قرار می‌داده اند و در محلی زیرخاک مخفی کرده بودند، کشف شد. قربانی عنوان کرد: نهایتاً پس از رسیدگی در دادسرا و صدورکیفرخواست، متهمین در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی کرمان مورد محاکمه قرار گرفتند و تحت عنوان محاربه به مجازات اعدام محکوم شدند.

    


راز جسد رها شده در دشت آزادگان

جسد جوان 32 سالع در کنار پل کمربندی دشت آزادگان پیدا شد. پیش از ظهر سه شنبه ۲۳ بهمن جسد یک جوان ۳۲ ساله در کنار پل کمربندی دشت آزادگان توسط نیروهای انتظامی،امدادی آتش نشانی و ۱۱۵ پیدا شد.

احتمال می رود این فرد با حلقه آویز شدن از عرشه پل کمربندی اقدام به خودکشی کرده است.

    


دستگیری عاملان شهادت دو پلیس در بندر ماهشهر

عاملان حمله تروریستی بندر امام ماهشهر که دو مامور کلانتری 13 را به شهادت رسانده بودند دستگیر شدند. سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در پی حادثه تروریستی منجر به شهادت دو تن از ماموران کلانتری ۱۳ بندر امام شهرستان ماهشهر پلیس اطلاعات و امنیت عمومی نیروی انتظامی استان خوزستان با تلاش های اطلاعاتی کمتر از یک هفته موفق شدند تعداد ۹ نفر عاملان اصلی و مرتبط این این حادثه را دستگیر کنند.

    


مرگ خانم پاراگلایدرسوار  در بوشهر

خانم خلبان پاراگلایدر که همراه با همسرش از استان فارس به ساحل روستای دلارام استان بوشهر برای تمرین های پروازی سفر کرده بودند، بوسیله وینچ در ساحل پرواز می کنند که بنا به دلایل نامعلومی سقوط کرده و جان خود را از دست دادند. این حادثه در حالی رخ داده که گزارش شده مربی این خانم همسر وی بوده است.