تیراندازی جنجالی گشت ارشاد در شرق تهران

ماموران گشت امنیت اخلاقی در حین انجام وظیفه و تذکر به دو خانم بدحجاب با عده‌ای که قصد اخلال در کار پلیس را داشته درگیر و اقدام به شلیک هوایی کردند. یک فرد آگاه در پلیس درباره انتشار فیلمی در فضای مجازی که نشان از درگیری بین برخی شهروندان با عوامل انتظامی داشت گفت: این اتفاق در منطقه نارمک و عصر روز جمعه 26 بهمن ماه سال جاری رخ داد، ماجرا از این قرار بوده است؛ ماموران گشت امنیت اخلاقی به ۲ خانم جوان که پوشش و حجاب مناسبی نداشتند، تذکر می‌دهد که بعد از چند دقیقه تعدادی از شهروندان دور آنان جمع و مانع انتقال آن ۲ خانم می‌شوند. وی ادامه داد: در این میان چند جوان در کار پلیس اخلال ایجاد کردند و به خودروی پلیس حمله کرده‌ و باعث ایجاد خسارت به خودروی پلیس شدند، ماموران نیز برای متفرق کردن افراد، مجبور به شلیک هوایی شدند. با پیاده شدن دو خانم از خودرو، مردم نیز متفرق شدند و ماجرا خاتمه پیدا کرد.

    


فریبکاری مرد دعانویس برای دختران ساده‌لوح

رئیس حوزه قضایی بندرامام خمینی (ره) از دستگیری یک رمال و دعانویس در این شهرستان خبرداد و گفت: متهم این پرونده با بیش از ۲۰ شاکی دستگیر و روانه زندان شده است. هلالی زاده رئیس حوزه قضایی بندر امام خمینی (ره) از توابع استان خوزستان از دستگیری یک رمال و دعانویس در این شهرستان خبرداد و گفت: متهم این پرونده با بیش از ۲۰ شاکی دستگیر و روانه زندان شده است. وی افزود: در پی گزارش‌های مختلف و مراجعات مردمی موضوع در دستور کار قرار گرفت و در پی رصد اطلاعاتی این فرد که افراد ساده لوح را سرکیسه کرده و پول هنگفتی به جیب زده بود، دستگیر شد. رئیس حوزه قضایی بندرامام خمینی (ره) در ادامه عنوان کرد: این فرد با گرفتن عکس‌های خصوصی افراد به منظور نوشتن دعا و گره گشایی با این عنوان که شیطان در شما رخنه کرده و می‌بایست برای شما دعایی بر روی طلا بنویسم، اقدام به اخاذی از آن‌ها می‌کرد. هلالی زاده افزود: متاسفانه شاکیان این پرونده از نقاط مختلف کشور هستند و میانگین ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان به این فرد پرداخت کرده‌اند. رئیس حوزه قضایی بندر امام خمینی (ره) از شاکیان خواست برای ثبت شکایاتشان به این حوزه قضایی مراجعه کنند.

    


تیراندازی مرگبار  مرد موتور سوار در ماهشهر

مرد موتور سوار در اقدامی هولناک با کلاشینکف راننده پرایدی را به رگبار بست و گریخت. سرهنگ «جلیل زبیدی» فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر گفت: صبح دیروز در فاز 6 ماهشهر یک موتور سوار به سمت خودروی پراید تیراندازی کرد که راننده آن بر اثر اصابت گلوله وشدت جراحات جان خود را از دست داد. سرهنگ زبیدی تصریح کرد: ضارب با اسلحه کلاش اقدام به تیراندازی کرده و سپس متواری شده است. فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر بیان داشت: با تشکیل تیم ویژه ماموران پلیس تلاش برای شناسایی و دستگیری ضارب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است. بنا به این گزارش، تحقیقات تکمیلی برای دستگیری و انگیزه این تیراندازی مرگبار در ماهشهر ادامه دارد.

    

دستگیری فروشندگان گوشت حیوانات مرده

افرادی که گوشت حیوانات مرده به برخی قصابی‌های منطقه بیدزرد در نزدیکی شیراز منتقل می‌کردند دستگیر شدند. جمشید فرهادی معاون دادستان عمومی و انقلاب و سرپرست دادسرای ناحیه ٢ شیراز اظهار کرد: در پی پخش کلیپی که نمایان گر خرید گوسفند مرده و معیوب توسط یکی از قصابی‌ها در منطقه بید زرد است موضوع بسرعت در دستور کار مقامات قضایی قرار گرفت و باصدور دستورات لازم به ضابطین انتظامی پس از بررسی و شناسایی عوامل ماجرا توسط ماموران دستور دستگیری ۲ نفر عرضه کنندگان و قصاب که فروشنده بود، صادر شد. وی ادامه داد: عرضه کنندگان دستگیر و قصاب متواری شده، ولی محل کسب وی با دستور قضایی تعطیل شده است. معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: به اتهام این افراد در اسرع وقت برابر قانون ازجمله ماده ۶۸۸کتاب پنجم تعزیزات قانون مجازات اسلامی رسیدگی خواهد شد.