گروه حوادث: تیمی ناشناس نیمه شب با کمین در مسیر عبور خودروی گشت پلیس بندر امام خمینی با شلیک های هولناک حمام خون راه انداختند. دو مامور پلیس که در این کمین ناجوانمردانه غافلگیر شده بودند در پی اصابت گلوله به شهادت رسیدند.

عاملان این ترور مرموز با توجه به خلوتی خیابان ها در نیمه شب سربندر توانستند فرار کنند و تجسس ها برای ردیابی اطلاعاتی در دستور کار قرار گرفته است.

تیراندازی‌های شبانه

بامداد شنبه و درحالیکه خودروی گشت پلیس برای حفظ امنیت شهر بندرامام خمینی در حال گذر از خیابانی خلوت و تاریک بود ناگهان صدای شلیک‌های وحشتناک در کوچه پس کوچه ‌های شهر پیچید و مردم با پریدن از خوابشان خود را به خیابان‌ها رساندند.

صحنه‌ای باورنکردنی

مردم که با نگرانی در جستجوی علت این شلیک ‌ها بودند ناگهان صدای حرکت باسرعت خودرویی را شنیدند و همزمان خود را در برابر صحنه‌ای باورنکردنی دیدند.

خودروی گشت پلیس وسط خیابان به صورت غیرعادی رها شده بود و صدای ناله از داخل آن شنیده می‌شد.

مردم که خود را به نزدیکی ماشین پلیس رسانده بودند با دیدن خون پاشیده شده روی بدنه و شیشه سوراخ سوراخ شده آن بلافاصله با پلیس 110 و اورژانس 

تماس گرفتند.

پیکرهای خونین دو پلیس

دقایقی نگذشته بود که تیم‌های پلیسی و امدادی خود را به محل حادثه رساندند و پیکر خون‌آلود و نیمه‌جان یک مامورپلیس را به بیمارستان انتقال دادند.

تحقیقات میدانی

همزمان با اقدامات پزشکی برای نجات جان دو پلیس مشخص شد یکی از آنها شهید شده است و تیم های تشخیص هویت به بررسی صحنه حادثه پرداختند و مشخص شد عاملان رگبار خونین مسلح به کلاشینکف بوده‌اند و با استفاده از اصل غافلگیری و با انگیزه‌ای مرموز ماشین پلیس را به رگبار بسته‌اند و توانسته‌اند از صحنه فرار کنند.

کارآگاهان برای رازگشایی به تحقیق از ساکنان محدوده حادثه پرداختند و با توجه به اینکه زمان این شلیک‌ها نیمه شب بود و خیلی از مردم خواب بودند به سرنخ محکمی نرسیدند و بررسی دوربین ‌های مداربسته و ترافیکی شهر را تحت بازبینی قرار دادند.

شهادت دومین پلیس

هنوز ساعتی از این حادثه نگذشته بود که مسئولان بیمارستان به پلیس خبر دادند مامور زخمی با وجود تلاش پزشکی بخاطر خونریزی شدید ناشی از اصابت گلوله به کام مرگ فرو رفته‌ و شهید شده‌ است.

پژوی خاکستری فراری‌ها

ماموران با اطلاعات محلی و سرنخ هایی که از بازدید فیلم های دوربین‌های مداربسته به دست آورده بودند خیلی زود دریافتند خودروی عاملان شهادت دو پلیس زحمتکش بندرامام خمینی پژوی خاکستری رنگ بوده است و این می‌تواند سرنخ خوبی باشد. سرهنگ قاسم پور معاون اجتماعی پلیس استان خوزستان با ابراز ناراحتی از شهادت دوپلیس درباره جزییات حادثه گفت: ساعت ۳۵ دقیقه بامداد شنبه گشت خودرویی سمند کلانتری ۱۳ بندر امام خمینی به سراکیپی ستوان یکم الله نظر صفری و رانندگی سرباز وظیفه محمدرضا رفیعی نسب در بلوار آیت الله خامنه ای شهر بندر امام خمینی جنب اداره برق در حال گشت زنی بود که از سمت پشت و بغل سمت راننده هدف رگبارسرنشینان یک پژو خاکستری رنگ قرار گرفتند.

 این مقام پلیسی ادامه داد: در این حادثه سرباز وظیفه محمدرضا رفیعی نسب به فیض شهادت نائل و ستوانیکم صفری جهت مداوای بیشتر به بیمارستان حاج معرفی بندرماهشهر انتقال یافت اما تلاش تیم پزشکی موثر نبوده و وی بر اثر جراحات وارده به شهادت رسید.

سرهنگ قاسم پور در پایان گفت: تلاش همه جانبه برای شناسائی و دستگیری عاملین این حادثه آغاز شده و تا حصول نتیجه ادامه دارد.

تعقیب ویژه

فرماندار بندر ماهشهر نیز از پیگیری برای شناسایی و دستگیری عاملان شهادت ماموران پلیس در بندرامام خمینی (ره) خبر داد.

محسن بیرانوند گفت: عاملان تیراندازی هنوز شناسایی نشده اند و تلاش برای شناسایی و دستگیری آن‌ها ادامه دارد.

فرماندار بندرماهشهر اظهار کرد: براساس شواهد سرنشینان یک دستگاه پژو با کلاشینکف به خودروی پلیس تیراندازی کرده اند که همین سرنخ برای ردیابی آنها در دست تیم های پلیسی و اطلاعاتی است.

واکنش مردم

 مردم در فضای مجازی نسبت به ترور خونین دو مامور پلیس در بندرامام خمینی واکنش نشان دادند.

مسعود نوشته:خدا---- کنه که همشون فک می کنن کل مشکلات جامعه ازناجاس واقعا ناراحت شدم.

نسرین هم نوشته:روز به روز جان بر کف هایی که از همه چیشون گذشتن مثل آب خوردن جونشون رو از دست میدن.

نادر نوشته:پلیس ایران خیلی مظلومه به خدا مردم برا همه عزای عمومی می گیرن ولی برای پلیس نمی گیرن چرا؟

بنابه این گزارش،تجسس ها برای رازگشایی از این ترور مرگبار ادامه دارد و هنوز مشخص نیست سرنشینان خودروی مرگ چه انگیزه‌ای داشته اند.