گروه حوادث: دزد حرفه‌ای خودرو که در یک تعقیب و گریز به حرکات زیگزاگ خطرناک دست می‌زد با شلیک دقیق پلیس زمینگیر شد. این اقدام در اتوبان تهران - کرج صورت گرفت و دزد فرای به بیمارستان انتقال یافت. 

ردزنی یک دزد

ساعت 10 صبح دوشنبه بیست و دوم بهمن ماه امسال ماموران گشت پلیس آگاهی تهران در اتوبان تهران به کرج با مشاهده رفتارهای غیرعادی راننده مزدا 3 سفیدرنگ به اقدامات اطلاعاتی دست زدند که در بررسی‌های مشخصات مزدای سفید مشخص شد این خودرو در مهرماه سال جاری در منطقه تهرانپارس به سرقت  رفته است . 

دستور ایست

بلافاصله مأموران گشت پلیس آگاهی با اطمینان از سرقتی بودن مزدا 3 به راننده آن دستور ایست دادند اما جوان تبهکار با بی‌اعتنایی اقدام به فرار کرد . 

حرکات زیگزاگ

با آغاز تعقیب و گریز پلیسی ، مأموران با استفاده از تجهیزات هشداری چندین نوبت به راننده مزدا 3 دستور ایست دادند اما او با حرکت زیگزاگ سعی در فرار کرد . 

شلیک دقیق

کارآگاهان در این مرحله بعد از چندین بار شلیک تیرهوایی وقتی متوجه شدند دزد حرفه ای قصدی برای توقف ندارد با نشانه‌گیری دقیق ابتدا دو لاستیک خودروی مزدا 3 را هدف قرار دادند و وقتی دیدند دزد با همان لاستیک‌های پنچر سعی در فرار دارد باز به تعقیب وی دست زدند که خودروی مزدا 3 با از دست دادن کنترلش توسط دزد پس از برخورد با گاردریل کناره اتوبان متوقف شد و مرد فراری این بار سعی کرد با پای پیاده بتواند راهی برای گریز پیدا کند.مأموران گشت پلیس آگاهی متوجه شدند که وی مسلح به یک تفنگ شکاری است که بلافاصله دستور ایست داده می شود سرانجام با توجه به اصرار این دزد به ادامه فرار و بی توجهی به دستور ایست کارآگاهان، از ناحیه هر دو پا هدف گلوله قرار دادند. همزمان با انتقال این دزد سمج به بیمارستان تحقیقات نشان داد او مسعود 41 ساله است و از مجرمان قدیمی در زمینه سرقت خودرو و داخل خودرو است که پیش از این بارها توسط پلیس آگاهی دستگیر و روانه زندان شده بود.  بنابه این گزارش؛ تحقیقات از صاحب خودروی سرقتی در حال انجام است و با بهبودی مسعود وی نیز تحت بازجویی قرار خواهد گرفت.