گروه حوادث:یک زن در باند مردان خطرناک ماموریت داشت سرراه رانندگان خودورهای لوکس قرار بگیرد و با وسوسه های شیطانی آنان را به دام بکشد. همدستان این زن او و شکارش را تعقیب میکردند تا در مجله خلوتی دسیسه پلیدشان را اجرایی کنند.

سرقت سراتو

چندی پیش مردی که هراسان بود به پلیس آگاهی البرز مراجعه کرد و با ادعای عجیبی پرده از فعالیت باند سازمان یافته‌ای برداشت. این مرد که خجالت زده هم بود به کارآگاهان گفت:سوار بر سراتو در مسیر خانه بودم که زنی شیکپوش با اشاره دست خواست توقف کنم. وی افزود: وسوسه شدم و جلوی پایش ترمز کردم او در صندلی جلوی نشست خیلی مهربانانه با من حرف زد مشخص بود میخواهد طرح دوستی بریزد هنوز مقداری نرفته بودیم که در محل خلوتی خواست توقف کنم من هم ترمز کردم هنوز با هم حرف میزدیم که ناگهان چند مرد خشن به خودرویم حمله کردند خیلی ترسیده بودم درباره مسائل ناموسی حرف میزدند من را از پشت فرمان پایین کشیدند التماس کردم و گفتم اشتباه کردهام اما آنها پشت فرمان نشسته و با دارو ندارم فرار کردند بعد از لحظاتی وقتی از شوک درآمدم فهمیدم چه بلایی بر سرم آمده است. با این ادعاها ماموران به اقدامات تخصصی دست زدند و درحالیکه یک پژو پارس هم به سرقت رفته بود و شگرد دزدان باز هم سو استفاده از یک زن بود کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی توانستند گردانندگان این باند شوم را به دام اندازند. در تحقیق از این تبهکاران مشخص شد آنها با طعمه قرار دادن زنی در خیابان ها وقتی او سوار خودروهای مدل بالا می‌شود کمی جلوتر به بهانه‌های مختلف راننده را مجبور به توقف می‌کند و مردان باند که وی را با پراید یا پژو تعقیب می‌کردند به هنگام توقف وارد خودرو شده و با پیاده کردن راننده به سرقت خودرو و وسایل آن می پرداختند. تحقیقات پلیسی فاش کرد اعضای این باند از سراب و تهران تحت تعقیب بوده اند و ماموران توانستند که ۴ مرد و یک زن تبهکار که نقش اصلی را در سرقت ها داشتند و ۳ مالخر حرفه ای را دستگیر کنند. دزدان اعتراف کردند خودروهای سرقتی را به سراب می بردند و با شگرد سند نمره آنها را می فروختندکه تاکنون  دو سرقت مشابه در البرز بوده که یک سراتو و یک پژو پارس بوده است. در شاخه اطلاعاتی این پرونده مشخص شد یکی از مردان مخوف به دلیل تجاوز شیطانی از سراب تحت تعقیب است. بنابه این گزارش؛ بازپرس پرونده باتوجه به شگرد این باند و احتمال شکارهای خاموش آنها که مردان به دام افتاده از ترس آبروریزی شکایتی نکرده اند با تقاضای انتشار عکس این زن و مردان باندش خواست هرکسی گرفتار آنها شده با اطمینان از محرمانه بودن پرونده‌شان نزد پلیس آگاهی البرز به طرح شکایت بپردازند.

6 دزد بالکن رو

از چندی پیش در کرج چند سرقت مشابه رخ داد که در همگی آنها دزدان از طریق بالکن وارد خانه‌ها شده و پس ازتخریب اقدام به سرقت می کردند.  بررسی‌های اطلاعاتی پلیس نشان داد گردانندگان این باند از یزد، تهران و قزوین تحت تعقیب بودند و با وجود محکومیت با سپردن سند از زندان آزاد شده بودند. ماموران پلیس که این دزدان را به دام انداخته بود در تحقیقات توانست ۳۰ سرقت را رازگشایی کند. این تحقیقات نشان داد دزدان همیشه سوار بر پژو پارس سفید و مشکی، ۲۰۶ سفید، سمند سفید و پژو ۴۰۵ به درخانه‌های طعمه‌هایشان می‌رفتند و در بازجویی‌ها اعتراف کردند بخاطر 20 سرقت مشابه از سوی پلیس تهران هم تحت تعقیب بوده‌اند. بنابه این گزارش؛ رییس این دزدان مردی با هفت بار سابقه زندان است  و سرقت هایی در اراک، قم، تهران و شهریار انجام داده و از سال ها پیش فراری بود.

دزدی از طایفه فیوج

پلیس استان البرز پس از شش ماه تحقیق توانست دزد حرفهای از طایفه فیوج را دستگیر کند. این دزد در اقدامات تبهکاریاش  کل وسایل خانه ها را می برد و اموال زیادی از محل زندگی  این دزد به دست آمد. این دزد به تنهایی 40 سرقت از آپارتمان‌ها انجام داده است که تاکنون 35 مالباخته شناسایی شده و بررسی‌ها نشان داده ارزش اموال سرقتی  ۲ میلیارد تومان بوده است.