گروه حوادث: دزدان حرفه‌ای خودروها پس از سرقت‌هایشان از سایت دیوار استفاده می‌کردند.

چندی پیش مردی در تماس با ماموران پلیس از ماجرای سرقت خودرویش در شرق تهران خبر داد و همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 20 پلیس آگاهی تهران برای دستگیری دزدان خودروها وارد عمل شدند.

ماموران در تحقیقات از صاحب خودروی سرقتی پی بردند که خودروی وی مجهز به دستگاه GPS است.

همین کافی بود تا ماموران با بررسی دستگاه GPS محل نگهداری خودروی سرقتی را داخل یک باغ در بومهن شناسایی کنند که در این مرحله ماموران با حضور باغ موفق به دستگیری یاسر 30 ساله شدند و خودروی سرقتی نیز به دست آمد. یاسر که راهی جز اعتراف نداشت یکی ازدوستانش که از دزدان سابقه‌دار است را به عنوان سارق خودرو لو داد و در این مرحله مشخص که سعید نیز در شهرستان بومهن زندگی می‌کند. بدین ترتیب ماموران اداره 20 پلیس آگاهی در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری سعید در مخفیگاهش شدند. سعید پس از دستگیری به 100 سرقت خودروی پژو پارس، سمند، پراید و پژو اعتراف کرد و به ماموران گفت: پس از سرقت خودروها را به محل دیگری منتقل می‌کردم و بعد از باز کردن باطری، رادیو پخش، سمند، پراید و وسایل با ارزش، خودرو را به محل دیگری منتقل کرده و در آنجا رها می‌کردم. سارق جوان ادامه داد: وسایل سرقتی را نیز در اختیار یکی از دوستانم که حبیب نام دارد قرار می‌دادم و او نیز  وسایل دزدیده شده را در سایت دیوار به فروش می‌رساند.  ماموران در این شاخه از تحقیقات مخفیگاه حبیب را ردزنی کردند و در عملیاتی غافلگیرانه و با حضور در مخفیگاه متهم، وی را دستگیر کردند و در بازرسی از خانه این مرد وسایل سرقتی زیادی به دست آمد.

این مرد در اعترافاتش گفت: برای اینکه دستم برای فروش وسایل سرقتی رو نشود از طریق سایت دیوار آنها را به فروش می‌رساندم و فکر نمی‌کردم در این ماجرا دستم رو شود. بنا به این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس پرونده در اختیار ماموران اداره 20 پلیس آگاهی تهران قرار دارند.