فاطمه زهرا 18 ماهه ناپدید شد!

دومین دختربچه تهرانی هم ناپدید شد تا معمای دردناکی پیش روی پلیس تهران قرار گیرد.  هنوز مدت زیادی از گمشدن باران کوچولو نمی گذرد که به تازگی مشخص شده دختربچه یک و نیم ساله ای به نام فاطمه زهرا گمشده است، تلاش های کارآگاهان جنایی تهران برای رازگشایی از گمشدن مرموز این دختربچه کوچک در جریان است. شامگاه سه شنبه 16 بهمن ماه سال جاری  پدر فاطمه زهرا غریب زاده همراه خانواده اش در خانه پدرزنش در محدوده شوش تهران دعوت بود. در آنجا تصمیم گرفته می شود پدر فاطمه زهرا برای خریدن غذا بیرون برود و که فاطمه کوچولو که دوست داشت همراه پدرش برود شروع به گریه زاری می‌کند. پدر فاطمه زهرا در این صحنه دخترش را در آغوش گرفت و او را در کنار خواهر 4 ساله‌اش در حیاط خانه پدرزنش می‌گذارد و سپس از خانه خارج می‌شود. نزدیک به دو ساعت گذشت و در حالیکه همگی سفره شام را پهن کرده بودند که پدر فاطمه زهرا پیگیر دخترش شد  اما هیچ‌کس از دختربچه خانواده خبر نداشت و با توجه به اینکه همگی سرگرم مراسم عقد دایی فاطمه زهرا بودند شروع به جست‌وجو در اتاق و حیاط خانه کردند اما اثری از فاطمه زهرا نبود. خیلی زود ماجرای گمشدن دخترکوچولو به ماموران پلیس پایتخت مخابره شد و همه اعضای  خانواده در خیابان به جستجوی فاطمه زهرا گشتند. پدر فاطمه زهرا  تا صبح همه جا را به دنبال دختربچه‌اش گشته بود و صبح دیروز به دادسرای امورجنایی رفت و ماجرای ناپدید شدن دختربچه‌اش را به بازپرس جنایی گزارش کرد. بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 11 پلیس آگاهی تهران به دستور قاضی پرونده برای ردیابی دختربچه گمشده وارد عمل شدند و تحقیقات در این زمینه به صورت ویژه ادامه دارد. بنا به این گزارش، در صورت مشاهده فاطمه زهرا غریب زاده و یا داشتن هرگونه اطلاعی از این کودک گمشده، با شماره تلفن 09304963033 و 09036567140 تماس بگیرید.

    


قتل دو خبرنگار  در رادیو هم‌صدا 

مسئول ایستگاه رادیویی «هم صدا» در استان تخار افغانستان اعلام کرد  افراد مسلح ناشناس به دفتر این ایستگاه رادیویی حمله کرده و دو خبرنگار آن را کشتند. «سیمین حسینی» روز چهارشنبه به رسانه های محلی افغانستان گفت حادثه شب گذشته رخ داده است و افراد مسلح در شهر «تالقان» مرکز استان تخار وارد شده و دو خبرنگار ایستگاه رادیویی هم صدا را بقتل رسانده اند. وی افزوده است که «شفیق آریا» گزارشگر و «رحیم الله» گرداننده این ایستگاه رادیویی گلوله باران شده و عاملان آن از منطقه موفق به فرار شده اند. در سال جدید میلادی تاکنون سه خبرنگار در افغانستان کشته می شوند و حدود یک ماه پیش یک خبرنگار دیگر در استان «فراه» توسط افراد طالبان گلوله باران شده بود. سال گذشته خونین ترین سال برای خبرنگاران افغانستان خوانده شده بود که در آن 20 خبرنگار در حملات هدفمند کشته و ده تن دیگر زخمی شده بودند.

    


پایان زورگیری‌های  مرد مکانیک در غرب تهران

زورگیر خشن که کارگر یک مکانیکی سیار است سوار بر خودروی پژو در غرب تهران زورگیری می‌کرد. سرپرست کلانتری ذبیح الله امیری رییس کلانتری 150 تهرانسر با اعلام این خبر گفت: از 10 روز قبل، دو مورد زورگیری به ماموران گزارش شده بود که در این موارد، مرد پژو سوار که پلاک خودرویش را با استفاده از کاغذ پوشانده بود به بهانه پرسیدن آدرس، از خودرو پیاده شده و از عابران پیاده سرقت کرده بود. وی بیان داشت: حتی در یکی از این موارد عابری که در برابر سرقت مقاومت کرده از سوی زورگیری خشن با استفاده از قمه مورد تهدید قرار گرفته و گوشی اش به سرقت رفته بود که در ادامه با توجه به حساسیت موضوع سریعا تیم عملیات کلانتری برای شناسایی و دستگیری متهم وارد عمل شدند و تحقیقات ویژه ای را در این زمینه کلید زدند. وی ادامه داد: خیلی زود، سارق مورد شناسایی ماموران قرار گرفت و مشخص شد وی شاگرد یک مکانیک سیار می باشد که در محدوده بزرگراه آزادگان با کانکس به تعمیر خودروهای گذری می پرداخته است و چند سالی بود که این مکانیک سیار با حضور در حاشیه بزرگراه آزادگان توانسته بود اعتماد خودروهای گذری را جلب کند.