گروه حوادث: 6 سارق حرفه‌ای شبانه در سطح تهران پرسه می‌زدند و لوازم داخل خودروها را به سرقت می‌بردند.

اعضای این باند سرقت نیمه شب ها تا نخستین ساعت بامدادی در نقاط مختلف پایتخت از جمله، تهران‌نو، غرب تهران، خانی آباد، مشیریه و یاخچی آباد سرقت کرده و غالبا با خودرو های خود اقدام به سرقت ضبط، باند، ابزار، زاپاس خودرو و لوازم داخل صندوق عقب خودرو سرقت می کردند.

با توجه به گسترده بودن این سرقت‌ها تیمی از ماموران اداره بیستم پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

تحقیقات و مراقبت های تخصصی در این زمینه از سوی ماموران کلید زده شد تا این که مخفیگاه متهمان در محدوده جنوب شرق و همچنین جنوب غرب تهران شناسایی شد و ماموران در یک عملیات همزمان و غافلگیرانه موفق به دستگیری 6 سارق حرفه‌ای شدند. در تحقیقات از متهمان مشخص شد همگی دارای سابقه کیفری هستند و هر بار پس از سرقت‌های لوازم خودرو، اموال مسروقه را به کمترین قیمت در محدوده‌های خلازیر و خیابان جمهوری به فروش می رساندند.

این سارقان همچنین در تحقیقات صورت گرفته به یک هزار فقره سرقت لوازم داخلی خودرو در محدوده های مختلف شهر تهران، اعتراف کردند که ماموران در تحقیقات ابتدایی توانستند بیش از 200 طعمه دزدان را شناسایی کنند.

بنا به این گزارش، با دستور دادیار شعبه دوم دادسرای ناحیه 34 تهران، هر 6 متهم این پرونده پس از دستگیری با صدور قرار قانونی به اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند تا تحقیقات تکمیلی برای سایر جرایم این متهمان و همدستان دیگرشان  انجام شود.