گروه حوادث: دندانپزشک زن در یک معامله خرید سهام از سوی مرد عصبانی به قتل رسید و جسدش به آتش کشیده شد.

عقربه‌ها ساعت 11 شب یکشنبه 2 دی ماه سال جاری را نشان می‌داد که ماموران کلانتری 176 حسن‌آباد در جریان پیدا شدن یک جسد سوخته در زمین کشاورزی در منطقه فشافویه قرار گرفتند.

ماموران با حضور در محل حادثه با جسد زنی قرار گرفتند که از شدت سوختگی قابل شناسایی نبود و همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران و تیم تشخیص هویت به دستور رئیس شعبه ۱۰۲ دادگاه عمومی و انقلاب فشافویه برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدند.

جسد خانم پزشک

کارآگاهان در گام نخست به سراغ پرونده‌های فقدانی رفته و در همین ابتدا  با پرونده یک زن 40 ساله‌ که همسرش با حضور در کلانتری 126 تهرانپارس از ناپدید شدن همسرش خبر داده بود روبرو شدند.

در این مرحله مهران هدف تحقیق قرار گرفت و خیلی زود مشخص شد جسد سوخته، همسر مهران است.

مهران در اظهاراتش به ماموران گفت:  همسرم پزشک یک دندانپزشکی است و صبح روز 2 دی ماه برای رفتن به محل کارش از خانه خارج شد و خودروی آژانس به محل کارش رفت اما پس از چند ساعت وقتی با محل کار همسرم تماس گرفتم متوجه شدم وی هنوز به مطب نرفته و کسی از او اطلاع ندارد.

کارآگاهان در این مرحله به سراغ راننده آژانس رفته و متوجه شدند که زن جوان در تماس تلفنی با مردی مشاجره لفظی پیدا کرده و در ادامه زن جوان از راننده خواسته تا او را به ایستگاه مترو جوانمرد قصاب برساند که در این صحنه زن جوان در جلوی مترو جوانمرد قصاب سوار بر خودروی پرشیا سفید رنگ یک مرد جوان راننده آن بود شده و از محل دور شده است.

تیم جنایی پلیس آگاهی تهران در این مرحله با بررسی دوربین‌های مداربسته جلوی مترو جوانمرد قصاب موفق به شناسایی صاحب خودروی پرشیای سفید رنگ شدند و در عملیاتی غافلگیرانه، صاحب خودرو که سعید نام دارد دستگیر شد.

سعید ابتدا خود را در ماجرای قتل بیگناه می‌دانست اما وقتی در برابر تصاویر دوربین مداربسته قرار گرفت به ناچار لب به سخن باز کرد.

اعتراف به قتل

سعید در اعترافاتش گفت: چندی پیش سهامی به مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان خریدم و  پس از مدتی به پشتوانه‌ سهام، یک وام ۶۰ میلیون تومانی دریافت کردم که پس از مدتی تصمیم به فروش سهام خود گرفتم و بواسطه یکی از دوستان سهام را به خانم دکتر فروختم و زن جوان نیز همه پول سهام را پرداخت کرد.

وی افزود: در زمان انتقال سهام به خانم دندانپزشک متوجه شدم که انتقال قانونی سهام تنها پس از تسویه‌ کامل وام دریافتی امکان پذیر است به همین علت از زن جوان درخواست زمان کردم تا وام دریافتی را تسویه کنم و وی نیز چندین نوبت به بنده فرصت داد اما با این وجود نتوانستم وام خود را تسویه کنم تا اینکه صبح روز حادثه خانم دکتر با من تماس گرفت و زمانیکه به ایشان عنوان کردم که هنوز اقدامی در خصوص تسویه‌ وام صورت نگرفته، تهدید کرد که از بنده به اتهام کلاهبرداری شکایت خواهد کرد.

مرد جوان ادامه داد: ترسیده بودم و از زن جوان خواستم تا به صورت حضوری همدیگر را ملاقات کنیم که در ادامه وی به جلوی مترو جوانمرد قصاب آمد و سوار بر خودرویم شد.

سعید گفت: در طول مسیر حرکت به سمت محل کار خانم دکتر از ایشان درخواست مهلت دوباره کردم، اما ایشان دیگر حاضر به دادن فرصت نبود و مجددا تهدید خود مبنی بر طرح شکایت را تکرار کرد، در یک لحظه کنترل خودم را از دست دادم و با فشار دادن گلوی خانم دکتر، او را خفه کردم.

ترسیده بودم و بی هدف به مسیر خود ادامه دادم تا از شهر خارج شدم و وارد مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) شدم و در محل خلوت جسد را از ماشین پیاده کرده و پس از ریختن بنزین روی جسد دندانپزشک جوان اقدام به آتش زن جسد کرده و سپس سوار بر خودرویم پا به فرار گذاشتم و در این مدت فکر نمی‌کردم دستگیر شوم.

بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور رییس شعبه 102 دادگاه عمومی و انقلاب فشافویه در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.