گروه حوادث: نامادری جوان که از سوی یک جوان موتور سوار هدف اسیدپاشی قرار گرفته بود پس از درمان ادعا کرد پسرناتنی‌اش عامل این اسیدپاشی بوده است.

عقربه‌ها ساعت 8:30 دقیقه صبح سه‌شنبه 20 آذر ماه سال جاری را نشان می‌داد که زن جوانی در تماس با ماموران کلانتری 138 جنت‌آباد از گرفتار شدن در یک حمله اسیدی در منطقه جنت‌‌آباد خبرداد.

حمله اسیدی

ماموران در این مرحله به سراغ زن جوان که از ناحیه دست هدف اسیدپاشی قرار گرفته بود رفته و تحقیقات پلیسی را آغاز کردند.

زن جوان در تحقیقات ابتدایی ادعا کرد در خیابان جهاد منطقه جنت‌آباد بودم که ناگهان یک جوان موتور سوار به سمتم آمد و اقدام به اسیدپاشی کرد.

با توجه به حساس بودن این پرونده تیمی از ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران به دستور قاضی محمد شهریاری ، سرپرست دادسرای ناحیه 27 تهران برای دستگیری عامل این اسید پاشی وارد عمل شدند.

زن جوان در تجسس‌های فنی ماموران پلیس آگاهی تهران ادعا کرد در مسیر خانه بودم که ناگهان از پشت سر صدای موتوری به گوش رسید و تا به عقب برگشتم ناگهان پسر جوانی که کلاه کاسکت به سرداشت اقدام به پاشیدن مایع داخل یک بطری پلاستیکی به سمتم کرد که همان لحظه روی دستانم احساس سوزش کردم.

وی افزود: همان موقع بود که متوجه شدم هدف اسیدپاشی قرار گرفتم که با پلیس و امدادگران اورژانس تماس گرفتم.

این زن ادامه داد: از زمانیکه با شوهرم ازدواج کردم، پسرش با من اختلاف داشت و با توجه به هیکل جوان موتور سوار و رنگ موتوری که مرد جوان روی من اسیدپاشی کرد مطمئن هستم که کار اسیدپاشی از سوی سعید 21 ساله صورت گرفته است.

 دستگیری پسراسیدپاش

بدین ترتیب کارآگاهان برای دستگیری سعید وارد عمل شدند و زمانیکه برای دستگیری وی به خانه پسر جوان در منطقه جنت‌آباد رفتند مشخص شد که این جوان از همان زمان اسیدپاشی به خانه بازنگشته و ناپدید شده است.

تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان پی بردند سعید پس از روز اسیدپاشی روی نامادری‌اش به شمال غرب کشور فرار کرده است.

همین کافی بود تا ردیابی‌های پلیسی کلید زده شود و در همان ابتدا ماموران پی بردند که سعید چند روز قبل به تهران بازگشته و در خانه یکی از بستگانش در خیابان آفریقا پنهان شده است.

کارآگاهان در این مرحله مخفیگاه سعید را تحت نظر قرار دادند و ساعت 24 نیمه شب شنبه نخستین روز دی ماه سال در عملیاتی غافلگیرانه سعید دستگیر شد.

در حالیکه مدارک و شواهد پلیسی سعید را به عنوان عامل اسیدپاشی نشان می‌داد. وی اصرار بر بیگناهی داشت و ادعای عجیبی را پیش روی ماموران قرار داد.

سعید در اعترافاتش گفت: من و نامادری‌ام از چندی قبل با هم اختلاف مالی پیدا کردیم و همین باعث شده بود تا هر روز با هم درگیر شویم.

وی افزود: نامادری‌ام با طراحی این نقشه قصد دارد تا مرا متهم کند تا در زندان باشم و به اختلاف حسابمان پایان دهد و همه این ماجراها یک نقشه است.

بنا به این گزارش، پسر جوان به دستور مقام قضایی در اختیار ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران قرار دارد و تحقیقات پلیسی برای انگیزه و بررسی ادعاهای عجیب جوان اسیدپاش ادامه دارد.