گروه حوادث: عامل شلیک مرگبار به یک زن باردار در ویلای اعیانی تجریش بعد از 12 سال شناسایی نشد.

اواسط تیرماه سال 85 بود که مأموران کلانتری 101 تجریش در جریان مرگ مشکوک زن جوانی در یکی از بیمارستانهای شمال شهر قرار گرفتند و وارد عمل شدند.

بررسی ها نشان داد که جسد متعلق به زن 21 ساله به نام لیلا بوده که بر اثر شلیک گلوله به قتل رسیده بود. 

شوهر لیلا که در محل حاضر بود در بازجویی های جنایی به کارآگاهان گفت: «سرایدار ویلا بودم و با همسرم در اتاقک نگهبانی زندگی می کردیم. تازه خوابیده بودیم که متوجه شدم مرد غریبه‌ای قصد ورود به ویلا را دارد. به حیاط ویلا رفتم که ناگهان مرد سیاهپوش در حالیکه نقاب به صورت داشت با دیدن من از ویلا خارج شد. در این هنگام همسرم نیز به حیاط آمد و با فرار مرد غریبه به کوچه رفتیم که ناگهان مرد غریبه از دور با تفنگش شلیک کرد و یک تیر به همسرم خورد.» 

شوهر لیلا در حالیکه به شدت گریه میکرد گفت: «همسرم 7ماهه باردار بود که متأسفانه در این حادثه فرزندم نیز از دست رفت.»  وی افزود: «مدتی قبل همسرم در مورد مرد غریبهای که برای او ایجاد مزاحمت میکرد صحبت کرده بود. من مشخصات زیادی از او ندارم اما احتمال میدهم آن مرد در محل زندگی ما کار میکند و شب حادثه قصد انتقام داشته است.» 

12 سال بعد

با گذشت 12 سال از قتل زن جوان از آنجایی‌که عامل یاعاملان حادثه شناسایی نشده بودند خانواده مقتول با مراجعه به دادسرا درخواست دیه از بیت المال را مطرح کردند. 

با این درخواست پرونده بعد از صدور کیفرخواست به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و صبح دیروز روی میز هئیت قضایی همان شعبه به ریاست قاضی قربانزاده قرار گرفت. بنابه این گزارش؛ در پایان هئیت قضایی جهت صدور رأی وارد شور شد.