گروه حوادث: زن و مرد عصبانی داخل ماشین بودند که حادثه مرموزی رخ داد و معمایی جنایی پیش روی پلیس و دادگاه قرار گرفت.

میهمانی شوم

یکی از روزهای سال 94 بود که زوج جوانی به همراه کودکشان به خانه مادرزن رفته و در آنجا میهمان بودند.

دقایقی از این میهمانی نگذشته بود که خدیجه بخاطر شیطنت های پسربچه شان او را به باد کتک گرفت و ایلیا هم بشدت گریه کرد و همین فضای خانه مادرزن را به هم ریخت.

آرش که پدرخانواده است وقتی دید عصبانیت خدیجه فروکش نمی کند و او دست از سر ایلیا برنمی‌دارد برای پایان دادن به ماجرا وارد عمل شد و همین کافی بود تا درگیری بین زن و شوهر به وجود آید و اختلاف بالا بگیرد.

ترک میهمانی

همه حیرت‌زده و نگران بودند که آرش و خدیجه دست پسرشان را گرفته و میهمانی را ترک کردند.

وقتی آنها از خانه مادرزن راترک کردند کسی تصور نمی کرد قرار است فاجعه‌ای رخ بدهد.

یک‌ساعت بعد

یک‌ساعت از رفتن این خانواده آشفته نمی‌گذشت که تلفن خانه مادرزن زنگ خورد آرش صدایی لرزان و نگران داشت او درحالیکه بریده بریده حرف می زد ادعا کرد خدیجه در سانحه ای عجیب صدمه شدیدی دیده است.

مرگ مشکوک

روز حادثه مرموز پلیس گزارشی دریافت کرد که نشان می داد زنی جوان سوار بر ماشین خاور شوهرش بوده که از آن به بیرون پرتاب شده و بخاطر ضربات مهلک به کام مرگ فرو رفته ‌است.

همین کافی بود تا تیمی از تجسس کلانتری خود را به محل حادثه در پاکدشت برساند و به تحقیقات میدانی 

دست بزند.

در این بررسی‌ها مشخص شد که علت قطعی مرگ خدیجه سقوط از کامیون خاور شوهرش بوده است و باید برای یافتن علت اصلی این سقوط هولناک مرد32 ساله تحت تحقیق قرار گیرد.

یک حادثه

آرش که از مرگ خدیجه ناراحت بود در بازجویی‌ها گفت:شب حادثه از خانه مادرزنم به سمت خانه خودمان در حرکت بودیم که سرپیچ ناگهان در سمت راست خاور باز شد و خدیجه با شتاب به بیرون پرتاب شد.

وی افزود: این اتفاق چند ثانیه بیشترطول نکشید و من نتوانستم کاری بکنم بعد هم هر‌کاری کردیم او دیگر تمام کرده بود.

داماد قاتل

در‌برابر این ادعاها خانواده خدیجه وقتی پیش روی قاضی پرونده ایستادند ادعا کردند دامادشان قاتل خدیجه است و هیچ شکی در آن ندارند.

آنها با بیان اینکه دقایقی قبل از حادثه خدیجه و شوهرش بخاطر ایلیا دعوای مفصلی داشته و با عصبانیت خانه مادرزن را ترک کرده اند همان را انگیزه ای بر قتل دانستند.

نظریه پزشکی قانونی

وقتی متخصصان پزشکی قانونی مامور شدند رازگشایی کنند بعد از آسیب‌شناسی اعلام کردندبا توجه به آسیب‌ها و شکستگی‌‌ها در سمت چپ بدن خدیجه این حادثه قتل بوده و زن جوان پس از کتک خوردن از ماشین به بیرون پرتاب شده است.

دردادگاه

صبح دیروز آرش با اتهام قتل خدیجه در شعبه 10 دادگاه کیفری تهران محاکمه شد.

در ابتدای جلسه خانواده خدیجه با توجه به اینکه پزشکی قانونی مرگ دخترشان را قتل دانسته است تقاضای قصاص دامادشان را کردند.

سپس آرش پشت تریبون دفاع ایستاد و با تکرار دفاعیاتش خود را بی‌گناه دانسته و مرگ همسرش را یک حادثه دانست.

بنابه‌این گزارش، قضات وارد شور شده‌اند و یزودی حکم صادر خواهد شد.

مرد ادعا ها را رد می‌کند و می‌گوید که زنش را به بیرون هل نداده و می‌گوید من نفهمیدم چه اتفاقی افتاد. در ماشین در پیچ باز شد و خدیجه به بیرون پرت شد. مرد به قتل اعتراف نمی‌کند. امروز هم اصرار داشت که قتل نبوده وخودکشی بوده است.

اولیای دم درخواست قصاص کردند و با استناد به نظریه پزشکی قانونی که شکستگی‌های عمیق در قسمت چپ مقتول بوده ادعا کردند که زن به بیرون پرت شده است.

مرد متولد 62 بود اما درباره زن نمی‌دانم چند سالش بود. نوشتم که مرد ادعا کرد خودکشی بوده و یک‌دفعه متوجه شده زنش در ماشین نیست و گفت که خودکشی کرده در را باز کرده و خودش را از ماشین خاور به بیرون پرت کرده است.